Thursday, September 20, 2012

Jalka



Pühapäeval toimus jalgpalli finaal, mis tähendas seda, et pärast tuli terve jalkameeskond pubisse tähistama. Nii kiire pole tööl veel olnud! Kui muidu vahel lihtsalt passid tühja ja ootad, et keegi midagi telliks, siis nüüd pidi ühe juurest teise juurde jooksma. Õnneks pühapäev on ainus päev kui sulgeme juba kell 22. Pärast toimus teises majas after-party. Kuna siin enamasti pole midagi teha ja igavaks kisub, siis läksin ka vaatama, mis toimub. No midagi nii hullumeelset pole ma varem näinud! Hunnik jalkamehi laamendasid, kaklesid ja lõhkusid. Ma ei julgenud väga liikudagi, nt üks tüdruk sai palliga vastu pead nii, et silm paistes. Aga mingi kell 1 läksin juba minema, sest järgmine päev hakkas töö kell 9.
afteka algus veel

Järgmisel päeval tulid kõik need samad tüübid muidugi pubisse sööma ja jäid jälle terveks päevaks. Lõunapausil läksin ka koos nendega ühele palliplatsile, kus nad mingit mängu mängisid. Väike pall visatakse keset väljakule ja kes kuuli kõige lähedamale veeretab, see võidab. Õhtuks läksid nad jälle segaseks ja keerasid pubi pahupidi, nt valasid jooke maha, et siis põrandal libistada :D

Eile õhtul aga kui oma vabal päeval järjekordselt igavlesin, tuli mulle kõne töökaaslase numbrilt. Teisel pool toru hakati minuga aga hoopis eesti keelt rääkima! See oli Martin, kes elab kõrvalkülas. Temani olid jutud jõudnud, et siin on üks eestlane ja siis ta mõtles mulle külla tulla. Ta olevat Verole ka siia samamoodi siia külla tulnud. Suundusin siis pubi poole, selline tunne nagu saaks vana tuttavaga kokku, kuigi pole kunagi üksteist näinud :D Nii hea oli üle pika aja soravalt emakeeles rääkida ja sai kõik oma mõtted välja öelda ilma, et oleks pidanud kuidagi puterdama või kokutama :P Pakkus mulle välja, et kui mul vaba päev ja igav on, siis võin talle helistada ja sõidutab mu oma töökohta farmitööd vaatama :)
Lisaks istus meie kõrval üks kohalik mees, kes võttis oma telefoni ja näitas sellega pilti oma eesti sõbrannast. Ma selle peale hüüdsin, et ma tean seda tüdrukut! Pildil oli siis minu kodukülast pärit Marii. Küll maailm on väike :)

Vahel tuleb kyll suur koduigatsus peale...ma ei tea, mis ma j6uludel veel peale hakkan.

5 comments:

  1. See kohalik mees mingi selline nooremapoolne ikka eks :D? Ta päris lahe.

    ReplyDelete
  2. mingi piklik jalgpall küll mingi jalgpall pole pffffffffffffft
    aga nicee, kui rutiin peal pole, on sul seal täiega tore. nii tore, et said eestlasest sõbra ka

    ReplyDelete
  3. kuule, su juuksed on megapikaks kasvanud. pole vist ammu näinud

    ReplyDelete
  4. oujee, ma kavatsengi aasta aega siin kasvatada :D

    ReplyDelete