Friday, July 26, 2013

Tagasi Eestis




Olen nüüdseks juba 2 nädalat Eestis olnud ja hakkan vaikselt ära harjuma. Esimesed päevad möödusid väga kiirelt sõprade ja sugulastega kokku saades. Aga umbes nädala pärast tuli juba selline veider tunne, et no siin ma siis nüüd olengi ja kõik need pidevad reisimised möödas. Mis ma nüüd peale hakkan? Ja seda küsimust olen ma söögi alla ja peale kuulnud viimasel ajal ning ma ütlen ausalt, et ma ei tea veel täpselt. Ülikooli (see aasta) ei lähe ja niisama ka ei taha passida, seega arvatavasti otsin mingi tööotsa, tegelen hobidega või lähen hoopis veel reisima, sest no reisipisik on ikka sees ja millalgi tahaks ju kõik mandrid ikka ära näha :)
Austraallased on küll väga sõbralikud ja lahked, aga ma ei ütleks, et erinevus Eestiga niivõrd suur oleks. Küll aga on austraallased rohkem avatud ning kõne on võib-olla et viisakam. Kui näiteks eestlased lähevad tihti telefonikõne puhul kohe asja kallale, siis aussid lobisevad enne üksteise päevast ja enesetundest.
Oma Aasia, Austraalia ja Uus-Meremaa seiklustega jäin ma aga 110% rahule. Ei vahetaks seda aastat mitte millegi vastu. Maailmavaate laienemine ja inglise keele paranemine olid ka boonuseks. Sain oma esimesed täiskohaga töö kogemused ning tean nüüd palju täpsemalt, millist tööd mulle teha meeldiks. Sellest olen juba ka varasemalt kirjutanud. Selle aasta jooksul proovisin ja nägin nii palju uut, ilusat ja põnevat. Kohtasin niivõrd erinevaid inimesi ning õppisin nende arusaamadesse ja tavadesse mõistvalt suhtuma.
Ja ma ei väsi kordamast, et soovitan kõigile soojalt reisida, kui vähegi võimalust! :)

No comments:

Post a Comment