Friday, April 18, 2014

Kalgoorlie elu


Sünnipäeval

Juba üle kahe kuu olin Kalgoorlies veetnud. Selle ajaga tegin veidi tööd, aga suure osa ajast puhkasin niisama ja nautisin ikka veel vabadust koolist. Õppisin natuke raamatute abil õmblemist ja olen endale juba mõned riideesemed teinud :-). Mõned raamatud olen läbi lugenud, mis on kõik inglise keeles, aga enam ei pane seda peaaegu tähelegi. Samas mul on kahjuks tunne, et mul on eesti keele sõnastus veits nõrgemaks jäänud :P. Ainult aastaga! Peab ruttu kuskilt eesti keelseid raamatuid hankima.
Tellisin omale internetist mõned õlid ja lõhnad ning olen proovinud vaikselt hobina mõned kehakreemid, toonikud ja muud asjad teha. Neid on üpris lihtne teha ja vähemalt saan kindel olla, et ei määri igasugust kahjulikku keemiat endale peale.

Ühel õhtul Kalgoorlies toimus hüpnoosishow ja kuna ma olin korra sarnast showd laeval näinud teadsin, et see on superäge ja et ma tahaks seda veelkord näha. Õnneks ei pidanud ka seekord pettuma ja  etendus oli väga põnev. Vabatahtlikud pandi zombidena tantsima ja tulnukate keelt rääkima. Hüpnotiseerimine tundus nii huvitav, seega ma proovisin seda hiljuti Kyle’i peal järgi. Tõmbasin netist ühe hüpnoosi audio faili ja lasin tal seda kuulata selle algust, siis võtsin üle ja hakkasin ise rääkima. Esimese asjana proovisin ta viieni lugemise peale üles äratada ja panna ta uskuma, et ta ta on valitud maailma nutikaimaks inimeseks ning ta on parasjagu autogramme jagamas. See töötas! Ta oli lahkelt autogrammi nõus andma ja lisaks jagas veel mõned tarkused. Ma ei suutnud uskuda, et see nii lihtsalt töötaks. Ütlesin talle ruttu ’sleep’, tegin nipsu ja ta vajus tagasi pikali. See oli nii vinge! Tahtsin kohe järgi proovida, et mida kõike ma võin teda uskuma panna. Kõik mida tol korral proovisin, ta igatahes uskus. Ma oleks võinud teda hüpnoosi all hoida, see oli nii lõbus :D Aga ma ei jõudnud ära oodata, et teda üles äratada ja küsida, et kuidas oli ja et kas ta mäletab kõike. Mäletas küll ja ütles, et polnud viga. Andis mõned soovitused järgmiseks korraks. Ma ei jõua ära oodata, et uuesti proovida. Ma juba tean, mida ma järgmine kord proovida tahan, näiteks anda talle vett ja öelda, et see on viin või lasta veepudel üles tõsta väites, et see kaalub 100kg. Hüpnotiseerimine on parim meelelahutus! :P

Praeguseks olen aga juba kolmandat nädalat Esperances :P Võib-olla paari kuu pärast kirjutan sellest ka J

1 comment: