Friday, May 29, 2015

Suured sammud


Olen mõelnud blogipidamisele lõpu teha, aga ikka vahel on tunne, et peaks vahepeal toimunust kirjutama, sest nii palju on muutunud.
Esiteks, kõige suurem muutus on, et ma olen nüüd Kyle'ga kihlatud. Ta palus mu kätt 15.oktoober 2015. Mulle tuli see väga ootamatult ja oli ikka suur shokk küll alguses. Ma ei arvanud suur midagi pulmadest selle hetkeni. Aga juba samal õhtul olime mõlemid väga põnevil ja hakkasime juba pulmaplaane tegema :P Nüüdseks oleme juba üle poole aasta kihlatud olnud ja mõtleme, et teeme pulmad järgmise aasta alguses arvatavasti.

Vahepeal külastasiem jälle Eestit. Seekord nägi Kyle ka Eesti jõulud ja uue aasta ära. Ta pole meie suve näinud ja on kahel korral Eestis olles ainult külmal ilmal siia sattunud. Ta mõtleb, et me luuletame, et meil siin ka suvi on :P


 

Eesti kohvikud :)



Jaanuaris tulime tagasi Austraaliasse ja pärast natukest aega Kalgoorlies olles, mõtlesime, et on aeg kolida. Kolisime siis märtsis Albanysse, kus me olime varem paar korda käinud ja meile väga meeldis. Leidsime netist ühe kuulutuse, kus noor paar (19-20 aastased) otsis rentnikke oma majja. Kuna me ilma tööta muud rendivõimalust poleks saanud, siis otsustasimegi toa rentimise kasuks. Ostsime oma viimaste säästude eest mulle ka auto, et oleks ruumi, millega meie (peamiselt Kyle'i :D) asjad Albanysse transportida.


Sõit siia venis jube pikaks, sest ühel autol oli kumm peaaegu lõhkemas ja teisel sai poole tee peal jahutusvedelik otsa. Kyle kasutas siis meie viimase joogivee, et autot joota :P. Kui me lõpuks pärast üle 12h sõitu meie majakaaslaste maja juurde jõudsime ja uksele koputasime, ei olnud kedagi kuulda. Me proovisime helistada ja akendele kopsida, aga mitte mõhkugi. Olime veits paanikas, et mis nüüd siis saab. Kus me elama hakkame. Otsustasime esimeseks ööks backbackerisse minna ja välja puhata ning otsustada hommikul.

Vaade meie rõdult :)

 Hommikul olime aga sõnumi saanud, et nad väga vabandavad ja nad ei kuulnud meid. Sõitsime siis tagasi nende majja, kohtusime nendega ja seadsime end uues elupaigas sisse. Olemegi siiamaani seal elanud ja tööd otsinud. Internet on siinses raamatukogus tasuta, seega ongi meie päevad suures osas raamatukogus möödunud. Kyle sai lõpuks selle nädala alguses omale töö ühes ehitusfirmas kontorijuhatajana. Mina siiamaani otsin tööd, sest ma olen vältinud ettekandjana töötamist. Tahaks midagi muud proovida. Aga tundub, et ei ole väga õnne ja võib-olla varsti pean ikkagi restoranide poole pöörduma. See nädal olen siis üksi raamatukogus istunud ja töökuulutusi sirvinud.

Muidu oleme väga õnnelikud, et otsustasime Albanysse tulla, sest siin on palju ilusam kui Kalgoorlie. Rohelisem ja ookeaniga :)


No comments:

Post a Comment