Tuesday, April 2, 2013

Uus töökoht ja munadepühad Esperances



Paar nädalat tagasi otsustasin, et nüüd oleks aeg uuesti tööl hakata käima. Just päevasel ajal hakkas igavaks kiskuma. Ümberringi kõik käivad tööl ja kaua ikka jõuab üksinda tühja passida. Mitte, et mul midagi teha poleks olnud, aga ma tunnen, et lihtsalt pean midagi asjalikku tegema. Ja muidugi oleks vaja natuke jälle raha koguda, et uuesti rändama minna.

Olen mõelnud, et noorena töötades on minu peamine eesmärk lihtsalt millegi uue proovimine, kogemuste saamine ja natuke reisiraha koguda. Kuna baaritöö oli juba proovitud, siis tahtsin kurikuulsa stressirohke kontoritöö ära näha. Õnneks tutvuste kaudu saingi kohe ühe ehitusfirma kontoris koha. Olen nüüd seal töötanud u poolteist nädalat. Olin väga huvitatud, et kas kontoritöö kuidagi arendab ka inimest või on see lihtsalt robotlik rutiin. Ja vähemalt selle firma põhjal tundub, et natuke ajutööd läheb tarvis, aga umbes pooled töötajatest teevad iga nädal üht ja sama lihtsalt uuesti ja uuesti. Lisaks ei tundu, et neile väga meeldiks seal töötada. Igatahes ma arvan, et kontoritöö pole minu jaoks ja mul juba plaanid olemas, mida tulevikus teha tahan ;)
Töö juures masinaid järgi proovimas
Vahepeal olid aga lihavõtted ja neljaks vabaks päevaks sõitsime nüüdseks juba kolmandat korda külastatud Esperance’i. Sealsed rannad on siiani kõige ilusamad, mida ma elus näinud olen. Kristallselge sinine vesi ja lumivalge liiv. Kuna siin on juba sügis (appi, kuidas aeg lendab!), siis suvist rannailma ei olnud, aga ujumas sai ikka ära käidud. Ülejäänud aeg sai sisustatud kino, söömise :P ja lauamängudega.
Liivabassein!

Oli pisut õnne 



Leidsin inimkonna pisikese päästja :)

No comments:

Post a Comment