Sunday, February 10, 2013

Brisbane, Rockhampton, Mackay, Airlie Beach

Brisbane’is midagi suurt ei teinudki, lihtsalt üks järjekordne suurem linn. Parkimine oli üsna keeruline. Kui Tallinnas pargid peaaegu ükskõik kuhu, saadad sõnumi ja rahus maksad oma parkimise eest, siis siin on erinevatel tänavatel erinev aeg, kui kaua sa tohid seal tasuliselt parkida. Kui tahad kauemaks jääda, pead oma auto teise kohta parkima või hirmkallist parklat kasutama. Eriti raske on oma autot kuskile üleöö jätta, sest siis peab hommikul vara sõnumi saatma või auto juurde ronima, et oma lubatud poole tunni eest maksta ning poole tunni möödudes pead ikkagi auto juurde kõmpima ja selle ümber parkima. Vot siis, sellised süsteemid siin.
Steve Irwin (pilt netist)
Üleeile suundusime Brisbane’ist põhja poole ja kuna tee peale jäi Austraalia loomaaed, mis päris kuulus Aussis, siis vaatasime üle. Selle loomaaia asustasid Steve Irwini vanemad, ning igal pool võis näha kuulsa krokodillemehe Steve’i ja tema laste pilte. Kõige meeldejäävam oli krokodillide show ja pisike känguru, kes ei tahtnud mu käest lahti lasta, kui teda paitama läksin. See oli nii armas! Ülejäänud loomaaed oli nagu loomaaed ikka, isegi väiksem minu meelest, kui Tallinna loomaaed.

Pärast loomaaeda sõitsime rahus, kui äkki nägin Ettamogah pubi! Muidugi tahtsin ma selle üle vaadata, sest minu esimene töökoht Austraalias oli sama nimega pubis. Siine pubi oli veidi suurem, aga muidu oli ikka päris sarnane ;) Õhtuks jõudsime pärast pikka sõitu lõpuks Rockhamptonisse, kust kohe järgmisel hommikul edasi suundusime. Hommikul just enne väljumist tulid 2 Taani tüdrukut ja kuna nad olid kuulnud, et suundume põhja poole, küsisid kas saaksime nad tee peale jäävate koobaste juurde viia. Muidugi olime nõus, nii hea on kedagi aidata. Sõidu ajal uurisin järgi, et nad jõudsid alles 2 nädalat tagasi Aussi ja alustasid oma reisi Cairnsist, mis on põhja pool ja liiguvad bussidega lõunasse, kuni Melbournini. Kuna ma olen päris uudishimulik, siis oleks ma tahtnud terve nende eluloo kohta pärida, aga proovisin end tagasi hoida ja ainult peamiste faktidega piirduda :P

Kui taanlased ära viskasime, siis suundusime jälle pikale sõidule põhja suunas. Kuna pärastlõunaks olime juba nälga suremas, siis otsustasime teha pausi Mackay’s. Leidsime botaanikaaia, kus oli armas välikohvik. Sõime parimat Ceasari salatit, tegime tiiru botaanikaaiale ja alustasime taas sõitu. Õhtuks jõudsime lõpuks Airlie Beachile. Majutus on metsa ääres, looduse keskel. Päris ilus on, õhtul kui sadas, oli tunne, nagu elaks vihmametsas :)