Sunday, February 17, 2013

Cairns. Veelauasõit ja lasermäng



Esimeset päeva Cairnsis alustasime auto parandamisega, kuna auto uksed ei lukustu puldist ja veel mõned jamad, mille peaks enne auto müüki korda tegema. Korra käisin ka shoppamas, sest ostukeskus on pmst kõrval majas. Õhtul aga hakkasin läbi vaatama flaiereid, mille olin turistiinfost võtnud. Leidsin ühe superhea lehekülje aadressi, kus on hästi palju Cairnsi tegevusi poole hinnaga. Kuna mõned neist olid nagunii plaanis ja lisaks leidsime veel nii palju uusi asju mida siin teha, siis broneerisime omale juba terve siinoleku aja tegevusi täis. Väga paljud neist on terve päeva tuurid, seega ma usun, et võib päris väsitav nädal tulla :P

Aga igatahes, eile hommikuks oli broneeritud veelauasõit. Sarnane veesuusatamisele, aga peaks kergem olema. Kohale jõudes võtsime oma 2-tunni piletid ja läksime proovima. Kuna see oli meie esimene kord, pidime algul lihtsalt laua peal istudes ringi läbima. Järv oli ümar ja masin tiirles ringi ja kui käepidemest kinni võtta, siis see tõmbas sind järgi. Ma arvasin, et kukun kohe alguses ümber, aga õnneks püsisin laual ja tegin kaks ringi jutti. Nii palju jõudu läheb tarvis! Aga megalahe oli! Pärast seda tahtsin kohe muidugi seistes proovida. Selleks pidi istudes oma korda ootama ja siis õigel ajal käepidemest kinni hoidma ja olema valmis, et masin järsku suure kiirusega sind järele hakkab lohistama. Esimene kord oli nii hirmus, kui ma oma korda ootasin..ma vist kuulsin omaenda südamelööke :P Aga imekombel ma jäin esimesel katsel isegi püsti ja sõitsin natuke maad. Ülilahe, veits sõltuvust tekitav, sest iga korraga tahad aina rohkem maad sõita. Osad seal olid päris profid ja tegid hüpekaid jms. Mina vist püsisin laual max 5 sekundit, aga see oli minu jaoks täiesti piisav :) 2 tundi oli ideaalne aeg ja ma olen alati veesuuskade või lauaga sõita tahtnud, seega mul on nii hea meel, et lõpuks on see järele proovitud.

Hiljem käisime nädalavahetustel toimuval marketil. Kuna ma pole Austraaliasse tulekust saati peaaegu üldse puuvilju proovinud, siis mõtlesin, et oleks aeg :P Igal pool pakuti puuvilju maitsta ja kõik nad olid nii head. Kui ühe müüja käest ostsime nektariine ja järgmise juures proovisime teisi nektariine, siis pidime lihtsalt sealt ka mõned lisaks ostma :P Ananassid pole siin hapud ja mangod pole rohelised ;)

Täna hommikul käisime õues toimuval lasermängul. Sarnane megazone’le, aga palju rohkem ruumi ja põnevam. Kokku kestis 2h, algul mõtlesin, et mina küll nii kaua mängida ei jaksa, et vb proovin ainult ühe mängu. Aga täitsa lahe oli :P Enamasti peitsin end kuskile nurga taha ja lihtsalt tulistasin ringi jooksvaid inimesi :D Nii et jaa, mulle väga meeldis, see võiks rohkem levinud olla :)

2 comments: