Thursday, February 7, 2013

Nägemist, Gold Coast!



Kuni tänaseni olime ikka veel Gold Coastil, mis on lihtsalt super koht. Plaanitud oli sinna jääda u nädalaks, aga olime seal kokku 18 päeva! Ja mul on hea meel, et oma kahekümnenda sünnipäeva sain seal veeta. Kuna iga päev oli nii palju tegemisi, siis oma sünnal tahtsin lihtsalt basseini ääres lebotada. Ainult õhtul käisime järjekordselt väljas söömas oma lemmik itaalia restoranis. Ma pole vist Eestis nii palju väljas söömas käinud terve elu jooksul, kui siin viimane kuu. Ma loodan, et liiga mugavaks ei muutu :P Aga mul on väga hea meel, et sain vähemalt korra elus sünnipäeva suvel tähistada. Kuigi siin on mul tunne nagu iga päev oleks sünnipäev, nii meeldib siin!

Järgmine päev alustasime hommikut järjekordselt basseinis suplemisega. Siis läksime välja sööma. Kuna see on mereäärne linn, siis on värsked mereannid väga populaarsed ja head. Pärastlõunal käisime Haunted hause’s, mis on 5-korruseline õuduste maja. Algul tundus väga hirmus, ei julgenud edasi liikudagi, aga tegelikult polnud kogu see maja nii jube, nagu ma olin arvanud. Mõnes kohas pidi laipade vahel liikuma, hiiglase suhu ronima või siis hüppasid haid kuskilt kastist välja. Õhtu poole sõime pitsat ja mängisime lauamänge.





Kuna Dreamworldi oli meil 2 päevane külastus, siis kasutasime teise korra ära esmaspäeval. Sõitsime nende karussellidega, millele eelmine kord ei jõudnud ning paar korda veel oma lemmikutega. Kõige kiirematele ja igatpidi pöörlevatele sõitudele ma siiski ei läinud :P Kuna Dreamworldis olime seekord ainult 1,5h, siis edasi sõitsime Wet&Wild veeparki, mis on tegelikult üsna sarnane Jurmala veepargile Lätis, ainult siin on kõik õues ja järjekorrad on palju pikemad. Veepargid on alati mu lemmikud olnud, kui Eestisse tulen, tahan kõik oma väikesed õed ja vennakesed veeparkidesse viia :)


Üleeile oli viimane täispikk päev Gold Coastil. Kuna kõik tegevused olid juba tehtud, siis päeva põnevaim hetk oli välja sööma minemine. Meenutas natuke Aasia reisi mõnes imeväikses külas, kus polnud terve päeva jooksul midagi muud teha, kui ainult sööma minna :D Tegelikult läks osa aega ka sellele, et ostsime autosse cd-mängija ja selle paigaldamine pisut keeruline, kuna juhtmed ei klappinud ja siis tuli tagasi poodi õigete juppide järgi minna jne. Aga nüüd saame autos lõpuks kõiki neid cd-sid kuulata, mille kaasa tassisime :P

Eile hommikul lahkusime oma armastatud Gold Coastilt ja suundusime Brisbane’i poole. Kuna tee peale jäi Zorbing, siis käisime sealt läbi. Tegemist on suure läbipaistva palliga, kus on sees natuke vett ja samal ajal, kui sa seal sees oled, veereb pall mööda mäge alla. See on ainus koht Austraalias, kus zorbingut saab teha, seega oli veidi hämmastav, et seal polnud sel hetkel kedagi, peale meie. Aga ma poleks osanud arvata, et see võib nii lahe olla. Algul oli tunne, nagu oleks hamster jooksupallis, aga terve tee mäest alla ma lihtsalt naersin nagu poolearuline, see oli nii vinge! :D Õhtuks jõudsime Brisbane’i ja otsustasime, et lähme tripadvisoris kõige parema skooriga restorani õhtust sööma. Ja jäime valikuga superrahule. Enamus austraallasi söövad hommikul ja lõunal midagi väikest, aga õhtusöök on suur ja seda süüakse kogu perega koos või minnakse välja sööma. Ma olen nii palju uusi kokkamisideid saanud, ei jõua oodata, et järgi proovida ja kõiki õhtusöögile kutsuda :P

Nüüd on aga umbes pool puhkusest läbi ja edasi hakkame palju kiiremini liikuma. Järgmisel nädalal peaks juba Cairns’i jõudma, mis on viimane sihtpunkt. Kui just kuskil jälle väga meeldima ei hakka ja kauemaks ei taha jääda jälle ;) 
Kõik Gold Coasti pildid siin.

No comments:

Post a Comment