Friday, February 15, 2013

Whitsunday kruiis ja Townsville

Meie laevake
Airlie viimasel päeval läksime Whitsunday saarte kruiisile. Hommikul vara pakkisime juba kõik kohvrid valmis ja autosse, et kruiisilt tulles saaks kohe edasi sõita. Väike laev viis kõigepealt saare vaateplatvormile, kus oli hea vaade mitmele saarele. Seal eriti midagi põnevat ei toimunud, aga õnneks suht kohe seilasime edasi järgmisesse peatuskohta, milleks oli saarte ilusaim rand. Seal saime ujuda ja samal ajal grillis kruiisimeeskond lõunasööki. Ujumiseks pidime selga ajama sukeldumiskostüümid, sest on milli-mallika hooaeg ja isegi väga väikesed millimallid võivad surmavad olla. Suht naljakad nägid kõik nendes kostüümides välja, aga jaa, ma nägin vees mõnda läbipaistvat meduusi küll. Kuna laevameeskond oli just püüdnud suure kala, siis nad grillisid selle ka. Ma pole vist kunagi nii värsket kala söönud, nii hea!

Pärast grilli läksime tagasi laevale ja viimaseks sihpunktiks oli snorgeldamiskoht, mis on osa maailma suurimast korallrahude süsteemist Great Barrier Reefist. Otse laevast hüppasime vette. Kuna vesi oli nii soolane, siis ei pidanud isegi liigutamagi, et pinnal püsida. Kuna mina olin juba Tai rannas snorgeldades päris ilusat vaatepilti näinud, siis seekord polnud nii väga eriline. Minu meelest oli Tais isegi veidi ilusam. Tagasi kaldale jõudes hüppasime autosse ja võtsime suuna Townsville’i. Muidugi just siis kui ma rooli istusin, hakkas mega padukat sadama. Kiirteel, pimedas, vihamaga ja veel valel pool sõita oli veits hirmus. Aga hakkama sain ja kedagi alla ei ajanud ;)

Townsville’i jõudsime päris hilja õhtul, midagi seal enam ei teinud, läksime kohe hostelisse. Järgmisel hommikul küsisime kohalikelt, kas seal linnas midagi teha ka on või üldse ei ole. Kuna öeldi et ei ole, siis sõime värsket kala hommikuks ja hakkasime Cairnsi poole sõitma. Tee peale jäi Frosty Mango kohvik, kus proovisime värsket mangojäätist, mangomahla ja mangot. Superhead olid! Eile õhtul jõudsimegi Cairnsi ja tundub, et siin on vägagi palju põnevat teha