Friday, February 1, 2013

Lemmik puhkus



Kuna Gold Coast on nii super, siis pikendasime oma siinoleku aega algselt kuue ja hiljem veel kahe päeva võrra. Vahepeal oleme nii palju teinud, kuna ma pikalt kirjutada ei viitsi, siis proovin lühidalt seekord.
Eesti värvid on siin väga popid

Üks õhtu läksime piraatide õhtusöögile, kus olime ühed vähestest, kes olid end piraatideks riietunud. Kõik oli mereteemaline ja laval esinesid tantsijad erinevatele saartele omaste tantsudega. Peanäitleja oli muidugi Jack Sparrow. Rahva seast valiti mõned suvalised inimesed, et lavale ühte tantsu õppima minna ja mina olin üks valitutest. Mul polnud õrna aimugi, kuidas ma seal laval liikudes välja nägin, aga õnneks pärast öeldi, et tegin päris hästi. Lisaks võitsime parima piraaditiitli riietuse eest! Jeei

Vahepeal oli terves kirde-Austraalias väga vihmane, isegi ujutused rohkem põhja pool. Siin aga õnneks pääsesime lihtsalt paari päevase padukaga. Ühel neist plaanisime minna veeparki Wet & Wild, et nagunii oleme vee all, mis see vihm segab. Aga nad olid ohutuse mõttes suletud, seega läksime jälle Movieworld’i. Saime küll läbimärjaks ja veits külm oli, aga järjekordi polnud peaaegu üldse! Ja see oli kindlasti seda väärt.

Ilusama ilmaga päeval läksime Seaworldi, mis meenutas väga Loro Parki Tenerifel. Skuutri-, delfiinide- ja pingviinideshowd. Mõned külastajad said isegi delfiine toita. Nii lahe oleks ükskord ise delfiinidega koos ujuda. Oi kui suur oli kiusatus salaja vette ronida. Ma arvan, et Tenerife park oli suurem ja põnevam, aga see oli ka lõbus päev.



Täna käisime Dreamworldis. (Jah, siin on palju worlde, nimelt 4 ja nüüd neis kõigis käidud ;) ) See oli põhimõtteliselt nagu tivoli, ainult atraktsioonid olid hirmsaimad kus ma siiani käinud olen. Lisaks oli seal loomadenurk, kus sai näiteks känguruid toita ja paitada. Neid oli seal nii palju ja nad ei kartnud üldse inimesi. Kuna ma olin Esperance’s juba metsikut känguru toitnud, siis polnud see mulle nii eriline, aga numpsid olid nad ikka J Ja Dreamworldi teises otsas oli veekeskus, kuhu palavuse eest põgenesime. Õnneks järjekorrad olid mitu korda lühemad, kui Wet & Wild veepargis, aga sõidud ikka peaaegu sama lahedad. Dreamworld on kõigist maailmatest siin Gold Coastil mu lemmik, kuna seal on nii palju erinevaid tegevusi. Õnneks meil on sinna veel üheks päevaks pääse ;)





Õhtuti tavaliselt suurt midagi teha enam ei jaksa, kuna päevad on päris väsitavad. Pärast õhtusööki on kõige mugavam lihtsalt basseini ujuma minna ja siis filmi vaadata. Ühel õhtul käisime Infinity’s, mis on erinevate peeglite ja efektidega labürendid. See oli päris lahe, eriti peeglitega ruum, kus pidi väljapääsu leidma ja no olime juba allaandmas, kui viimasel hetkel ukse leidsime.
Ahjaa, siin ka Uus-MeremaaMelbourne'i ja Sydney pildid lõpuks.

No comments:

Post a Comment