Tuesday, September 4, 2012

Lihtsalt


Varsti olen juba 2 nädalat siin Cunderdinis töötanud. Aeg läheb ikka päris kiiresti, sest tööl on alati nii palju teha. Kui esimese nädala alguses ma vaatasin rohkem kõrvalt, et mis toimub ja kes siin kõik on, siis nüüd mul enamus kohalikke teada ja olen juba julgem :P Mulle nii meeldib siin, et korra mõtlesin isegi kauemaks jääda, aga ei...aega pole nii palju ühes kohas passida. Arvatavasti jään siia 6-8 nädalaks. Otsustasin täna, et farmitööd mina vist teha ei suuda, nii et kaheks aastaks ei saa Aussi jääda.
Kooli ajal oli lihtne, ei pidanud suuri otsuseid tegema. Käisid lihtsalt oma 12 klassi ära. Nüüd aga on nii palju valikuid! Kus, kui kaua ja kellena töötada. Ja kunagi ei tea, mis või kuidas see igapäevaelu muuta võib...küll on raske :D. Ahjaa, eile oli mul siin esimene palgapäev. Mul pole vist varem nii palju raha pangakaardil olnud, kui praegu :D Aga noh, ma ei kuluta siin külas ka millegi peale.
Veits harjumatu on, et enam ei oodata sinult iga päev mingeid füüsikaseaduste pähe tuupimist või esseede kirjutamist. Ja kodus ei pea ka mitte midagi tegema! Kuigi ega ma nagunii ei teinud kodutöid (mul polnud lihtsalt aega) :P. Aga siin on mul arvutis hunnik filme ja tarku e-raamatuid, millega lõunapause sisustada saan. Peaasi et maha saab istuda, sest u 10h tööpäeva jooksul pole aega seda endale lubada. Tulevikus tahaks ikka tööd, kus peab pigem mõistust kasutama :D.

Pubis leidub igasuguseid inimesi. Üks mees jalutas ükskord sisse ja tahtis oz´i osta. Vähemalt mina kuulsin nii. Mis see üldse olema peaks! On see jook või suits või inimene? :D Jooksin siis ruttu teist tüdrukut endale appi kutsuma, aga siis kuulsin, kuidas mees oiz, oiz hoopis hüüab. Viisin talle siis ta jääpaki, mida ta tükk aega ootas :P
Teinekord istusid aga ühes nurgas mingid india välimusega tüübid, kes arvasid, et ma 16, aina passisid ja lõpuks pildistasid või filmisid mind, sest kui ma neist mööda käisin, siis nad liikusid oma fotokaga järgi. Suht nõme oli olla ja ma üritasin neid lihtsalt vältida ja kui nad midagi tellisid, siis ma lihtsalt ei vaadanud neile silma :P
Ja see, et ma mõnest jooginimest aru ei saa, ei tähenda, et ma inglise keelt üldse ei oskaks! Take-away ütlemise ajal ei pea mulle autorooli liigutusi tegema. Nii tumbajumba ma ka pole :D

Aga ilusat uut töö/kooliaasta algust! Tahaks rohkem teist ka kuulda, nii et kirjtage mulle julgelt :)

2 comments:

  1. Kuule ära tee jah farmitööd, mõttetu. Saadki varem Eesti, superuudis!! :D mul on selline tunne, et aasta aega on juba läinud ja et sa tuledki juba tagasi :D aga noo.. vist ei. meil on kodus ülipalju viinamarju see aasta, ei jaksa ära süüa! ok, see pole mingi eksootika enam sulle vist, sul seal igast värke.. on sul plaane, mida järgmine aasta siin kodumaal teha, kui tuled?
    aga nooo eriti rikas oled nüüd. ja see on jah hea, et saad nüüd aju puhata :D naudi
    HAH kuule need indialased on ikka päris creepyd. sõin vennaga Viru keskuses ja nad(mees,naine, tiinekast tütar) passisid meid koguaeg ülinahhaalselt ja rääkisid arvatavasti meist. ma passisin vastu ka ja rääkisin kõvasti midagi vastu ka, et nad saaks aru, et ma näen, mis toimub ja et lõpetagu. enam ei või rahus süüa ka või. passimine lõppes, kui lahkusime, ei kannatanud välja. see creeper-olemine on neil vist rahvuslik haigus :S
    kui sa pole Aussi mehest huvitatud, siis ma küll olen, ma ei unusta iial neid kahte tüüpi rootsist, no mineeeeeeee :D
    ilusat tööaega, suur tööinimene!
    :D

    ReplyDelete
  2. Jah, tahaks enne aussi kylma tulekut tagasi tulla :D Oo, viinamarjad! J2ta mulle ka :D Pole siin midagi eksootika, ainult apelsinid ja sidrunid. 6unu tahaks! :D
    Aga ma usun, et ma l2hen t66le kuskile, kui Eestisse tagasi tulen. Pole veel aimugi, kuhu :P
    hah :D ma arvan, et need creeperid ei saa mingitest vihjetest aru ka :D
    No aga tule siis ka Austraaliasse! Mis sa seal Eestis konutad :D Praegu hea aeg ka, just l2ks soojaks!
    ma t2nan :D ilusat kooliaega, tudeng!

    ReplyDelete