Saturday, September 15, 2012

Oo rutiin

Punane on Cunderdin ,)


Loodan, et te mind vahepeal ära pole unustanud, aga mul pole eriti millestki kirjutada. Tööga olen nüüdseks täiesti ära harjunud. Siin on hästi populaarsed kaks õlle: Draught ja Dry. Kuna osad hääldavad neid nii segaselt ja kolm korda ma üle küsida ei jaksa alati, siis üritan ruttu klaasi oma arvates õige õllega täis valada ja jään lootma, et kui ongi vale sort, et äkki ei saada maitsest aru :P. Seni pole keegi veel kurtnud. Tööd on keskmiselt 9h päevas ja nädalas saab palka 400 AUD ehk 322 eurot. Aussi mõistes pole see eriti suur palk, sest näiteks üks töötab siin samas külas kokana ja teenib 900 AUD nädalas.
Elamine ja söök on õnneks tasuta. Kuigi tellin peaaegu iga päev samu toite, ei ole ma õnneks ära tüdinenud ühest menüüst. Vabadel päevadel võtan mingi toormaterjali pubist kaasa ja kokkan ise kodus. Austraalias pidi rämpstoit päris populaarne olema. Siin ka lõunasöögiks tellitakse enamasti mingi burger ja iga prae juurde käivad friikartulid. Paljud räägivad, et võtavad pubis töötades kaalust juurde. Ma pole siiamaani veel võtnud :P
Õnneks on lõpuks ka päike välja tulnud ja ei pea enam päevad-ööd läbi sooja pusa kandma. Tavaliselt lõunapauside ajal võtan mingi pool tundi päikest, rohkem ei kannata :D Sest päike on siin päris tugev, juba selle poole tunniga tuleb veits jumet. Ja praegu on alles kevade algus! Kuhu siis suvel veel varju peaks minema!
Üks päev käis pubis mingi vanem mees, kes hakkas minu kohta igasuguseid asju pärima. Mehe sõber siis ütles talle, et cmmoon, ta võiks su tütar olla. Siis too mees ütles, et jaajaa, aga tal on kaks poega, kellele ma nii hästi sobiksin :D Mu õde jagati juba teisele vennale ja ema läheks tolle mehe sõbrale. Vero oli väga vaimustuses sellest ideest, saaks Aussi mehe :D Ma mitte nii väga. Khmm :D
Aeg-ajalt teen siin oma edasisi reisiplaane. Praegu on kavas järgmisena sõita Kalgoorliesse ja seal uus töö leida. Ja siis vb osta auto ja kuni jaanuari-veebruarini Perthi läheduses tööotsi leida ning seejärel Sydney ja Melbourn. Aga see nii kaugel veel, et pole midagi kindlat. Õnneks pubis annavad inimesed ka soovitusi, kuhu võiks minna ja mida näha.

No comments:

Post a Comment