Saturday, December 29, 2012

Melbourne


Esperance's

J6ulud :)




Pärast töölt ära tulekut läksin paariks päevaks uuesti Esperance’i. Seekord olime põhiliselt kogu aja ookeani ääres ja snorgeldasime. Ilus algus pikale puhkusele :)Jõulude hommiku veetsin aga basseinis ja päikest võttes. Pühi tähistatakse Aussis juba varakult, seega lõunaajal läksime tuttavate aeda grillima ja olime seal kuni õhtuni. Jõulumeeleolu polnud, aga vähemalt on nüüd olemas kogemus, millised näevad pühad soojal maal välja.


Kasiinos


Järgmisel hommikul läks aga lennuk Melbourne’i. Lõpuks ometi saan jälle reisida! Kuna hotelli kõrval oli kasiino, otsustasime seda vaatama minna. Kuna siin saab kasiinosse juba 18-aastaselt, siis sain ma ka sisse ning see oli mu esimene kord kasiinos. Kõik oli nii uhke seal, selline tunne oli, nagu oleks kuskil Hollywoodi filmis!
Lisaks oli veel üks päev Melbournis aega. Kõndisime parkides, kuni jõudsime muuseumi, mis oli parim muuseum kus ma elus käinud olen! Tavaliselt mulle muuseumid ei istu, aga seal veetsime üle 3 tunni ja pidime ära minema, sest muuseum suleti. Kindlasti must-do kui olla Melbourne’is. Lisaks on siin linnas võimalus rentida ratas ühest kohast ja pärast sõitu jätta see teise rattaparklasse. Õhtul läksime lähedal asuvale arkaadile(hiiglaslik mänguautomaatide ruum), kus proovisime igasuguseid lahedaid mänguautomaate ja ka lasergame’i, mis oli megalahe. Kahjuks see päev läks nii kiiresti, et shoppama ei jõudnud, aga õnneks pärast 14-päevast Uus-Meremaa kruiisi tuleme mõneks päevaks tagasi Melbsi.

Laeval

Praegu aga olen laeval ja ootan põnevusega randumist, mis on 2-päeva pärast. Õnneks on laeval palju tegevusi, nii et igav ei tohiks hakata ;)

Lisaks avastasime, et kui võõras keeles sosistada, siis aksenti pole kuulda ;)

No comments:

Post a Comment