Saturday, April 20, 2013

Margaret River ja Perthi kursus



Eelmise nädala neljapäeva õhtuks pidin jõudma Perthi, sest mu kursus algas reedel. Neljapäeva hommikul sõitsime Busseltonist Margaret Riverisse, kus tegime peatuse Amazen labürindis. Tegu oli lääne-aussi suurima hekk-labürindiga ja kogu teekonna läbimine võtab keskmiselt 20 minutit. Kui labürinti sisenesin tuli kohe Harry Potteri neljas osa silme ette, kus hekist igasugused olevused välja hüppavad. Aga kogemus oli päris vinge, kõrge hekk ja päris tükk aega võttis, enne kui lõpuni jõudsin. Korra isegi tundus, et olen eksinud ;).

Amaze'n Margaret River
Kuna aeg oli suht piiratud, siis võtsime suuna tagasi põhja poole ning järgmise peatuse tegime Cowaramup’is. See oli tõeline lehmaküla! Igal pool olid suured lehmakujud ja ümberringi mitu lehmalauta. Ühes kohas tehti ka värskest piimast jäätist ning muidugi pidime järgi proovima. Ostsime ka sealt suveniiriks lehmanokamütsid ja läksime kohalikke lehmi vaatama J Kõik lehmad rivistusid nii ägedalt värava taha. Üks julge lehm isegi julges mulle nii lähedale tulla ja minu pakutud muru süüa :P





Seejärel sõitsime ikka edasi Perthi suunas tehes imeväiksed peatused Busseltonis ja Bunburys lihtsalt selleks, et näha, millised need on. Suht väikesed külad/linnad tundusid, midagi erilist poleks seal vast teha osanud. Õhtuks jõudsimegi lõpuks Perthi, pikk päev seljataga.

Eelmise nädala reedel algaski mu kursus, et saada raudteel ohutustööliseks. Algul tundus veidi hirmutav, et kas saan ikka piisavalt hästi inglise keelest aru, et raudtee sõnavara mõistaksin. Kursusel olin ainus tüdruk ja ka kõige noorem osavõtja, aga keelest sain piisavalt hästi aru ja vajalikud testid läbitud. Kursus oli nädalane ja täispikad päevad meenutasid kooli…Päris jube. Mina küll enam mitmeks aastaks kooli ei suuda minna. Mitte et ma teadmisi ei tahaks, aga ma hea meelega käiks erinevatel kursustel ja õpiks ise ning ainult seda, mis mind huvitab.


Kui enne kursust arvasin, et õhtuti on aega Perthi uudistada, siis tegelikkuses läksid päevad nii kiiresti ja ühelgi õhtul ei jõudnud kodunt välja. Ma pole elusees nii suurtel kiirteedel sõitnud nagu siin! Kui valesse ritta satud, võib vabalt pool tundi kohalejõudmisajale lisada. Liskas veel vasakpoolne liiklus, aga sellega olen juba ära harjunud ;)

2 comments:

  1. see hekk meenutab seda kurba kohta ,,Harry Potteris'', kus Robert Pattinson suri :'(

    ReplyDelete
  2. Bunburys on yks 2km-ne muul, puust. Piletitega ja puha. Ma seal piletit ei maksnud ja kaugelt oli ka ilus vaadata, pikk k6verik oli :D Ja muuli peal v2ike raudtee - nyyd s6idutatakse neid, kes muuli kylastada tahavad, aga varemalt oli paatide & laevade pealt asjade maha laadimiseks vms. :) Kahju, et ma ise Margaret Riveris k2igu ajal selle labyrindi otsa ei sattunud...

    Ja kahju muidugi, et me kokku ka siin suurlinnas ei saanud :(

    ReplyDelete