Wednesday, August 22, 2012

Austraalia, lõpuks!

Eile hommikul läksime kolmekesi Bangkoki lennujaama, kust meil lennud peaaegu samal ajal väljusid. Minu lend tegi peatuse Singapuris ja õhtul kella 22-ks olingi Austraalias. Lennujaamas polnud mul aga  õrna aimugi, mis ma edasi teen. õnneks sain viimasele lennujaama bussile, mis odavalt linna viis. Kui ma bussijuhile ütlesin, et ei tea veel täpselt kus ööbin, tõi ta mulle Perthi kaardi ja märkis mulle järjest hosteleid, kus ma saaksin ööbida! Nii lahke temast! Korra tegi buss ka vahepeatuse. Kui bussijuht pärast pausi tagasi tuli, ütles ta mulle, et nad tegid mulle juba bookingu ühes hostelis ära ja panevad mu seal ees maha! Super! Nagu sellest veel vähe oleks, toppis üks kohalik vana mees, kes ka bussiga sõitis, mulle 20$ kätte. Kui ma talle imestunud näoga otsa vaatasin, ütles, et see on selleks, et ma võõras siin riigis ja et ma olen hea tüdruk. No milline vastuvõtt :D ööseks sain ilusti sooja tuppa, õues oli ikka päris jahe.
Perth
Täna hommikul läksin kohe linna peale omale pangakaarti ja telefonikaarti tegema. Veel pidin rongiaegu minema uurima ja maksude numbri internetipunktis ära tegema. Jooksin seal linnas ikka päris korralikult edasi-tagasi, vähemalt sain linnaga tuttavaks :P Kõht oli ma megatühi, nii et käisin Subways, mida Vero ja Ave aina kiitsid :D Igatahes sain teada, et täna ronge enam Cunderdini, kus ma tööle hakkan, ei lähe. Küsisin siis homse kohta ja selleks päevaks polnud ühtegi vaba kohta. Helistasin siis ühele oma tulevasele töökaaslasele, Brittanyle, ja nad otsustasid mulle järele tulla. Tõin hostelist oma kohvrid ja läksin ühe linnasisese rongiga neile natukene lähemale. Rongi pileti sain tasuta, sest seisin piletimasina järjekorras, kui üks mees kogemata vale pileti ostis ja selle mulle andis :P
Rongilt maha tulles võttis Brittany mu peale ja varsti olimegi Cunderdinis. Läksin kohe pubi vaatama, tellisin süüa, mida me saame siin tasuta ja vaatasin, kuidas köögis ja baarileti taga töö käib. Oleks tahtnud ka juba proovida, aga mina alustan homme hommikul. Nii põnev! :D Pole kunagi varem ju täiskohaga töötanud.

Kuna Vero on ka siin varem töötanud, jättis ta siia riidekoti, et kui ma peaks kunagi siia tulema, siis saan endale. Nii põnev oli hunnikut uusi riideid avastada :D Kuna siin on päris külm ja mul ainult suveriided, siis oli nii hea kohe Vero soe dressipluus selga panna. Pubis olles hüüdsid paljud mind juba Little Ronnieks või Lil' Rabbit ja mul pidavat sama pilk ja naer olema nagu Verol :P

5 comments:

  1. eriti hea algus sul seal! no minee, austraallased on ikka nii head inimesed:))
    Little Ronnie? Vero hüüdnimi oli Ronnie? :D
    See Cunderdin on seal Perthi läheduses jah? sa pidid minema ju idarannikule, seal on ''kodus ja võõrsil'' võtted, äkki saad ka sinna, vana näitleja :D

    aa btw, nii ilus taust su blogil, alles nüüd märkasin :D täitsa teemas kohe

    ReplyDelete
  2. see thing sul seal paremal küljel, mis näitab Tai aega, on täpselt sama mis meil siin praegu.. hmmmm :D

    ReplyDelete
  3. Anu: oli jah Ronnie :D
    Perthist u 160km, haha :D "kodus ja võõrsil" p2rast ma ju siia tulingi! Pean ikka 2ra k2ima :D

    Anonymous: tnx, et ytlesid. Mulle n2itab ikka Tai aega :D V6tan maha siis parem :P

    ReplyDelete
  4. ma ootan juba su nägemist teleekraanil!:D
    Anonymous on mu teine nimi, muiide :P
    kommenteerin seda uuemat postitust parem siin, ei pea sada korda mõistatama, mis koodi ma pean lahti muukima:)
    kuule jah, mul on ka suur probleem. mis sa teed vabal ajal seal linnakeses? tegelt peaksid ära harjunud olema, see on nagu kosta ju. aa oihh, kostiveres on ju noortekeskus ka ja kool ja mõis ja puha! okou..

    ReplyDelete
  5. vaata, et sa siis yhtegi osa vahele ei j2ta! :D
    oligi kuidagi sinulik :D
    haha, kle on jah okou, siin kohalikud ju ka t66l v6i koolis enamasti :D peab yksi midagi v2lja m6tlema v6i vanamutikeste juurde kylaklatsi kuulama minema :P

    ReplyDelete