Wednesday, August 29, 2012

Talve lõpp :)



Nüüdseks olen täpselt nädala Austraalias olnud. Inimesed ikka palju sõbralikumad kui Eestis. Harjumatu, kui tänaval võhivõõras hey ütleb või autoga mööda sõites lehvitab :D Töö juures on mul õnneks põhiasjad selged, aga vahel on austraallaste aksendist nii raske aru saada. Oleks mul siis inglise keelgi vähemalt ideaalne, oleks kergem. Aga mõne inimese jutust ma ei saa umbes pooltest sõnadest aru ja siis ma üritan välja mõelda, mis sinna lausesse sobida võis ja neile kuidagi vastata :P
minu toake :)
ja majake
Tööl söögiaegadel on päris kiire, 2h lihtsalt jooksed köögi ja laudade vahel ja vahepeal võtad tellimusi. Korra kui ma toidud välja viisin ja tagasi kiirustasin, siis ma komistasin ja suure hoo tõttu lendasin otse pikali...sekundiga ajasin end püsti, aga kahjuks nägid seda ikkagi kõik mu ümber olevad inimesed :D See võis kõrvalt vaadates päris naljakas olla :P

Eile ja täna oli mul vaba päev. Midagi erilist ma teha ei osanud, lihtsalt pesin pesu, tegin süüa, vaatasin filme jne. Avastasin, et naabri aias kasvavad apelsini- ja sidrunipuu. Eriti äge oli see, et pool apelsinipuud ulatas ka meie aeda. Korjasin maast siis ühe ja tulin kohe tuppa proovima. Oli tõesti teistsugune kui Eestis, siin pole apelsinid üldse eriti hapukad.
Täna tegin külale väikse tiiru ka peale. Mingeid erilisi loomi ega putukaid ma ei leidnud, aga hunnik linde lendas parvedekaupa mööda ja nad kraaksusid ikka päris kõvasti. Mulle tundus, et need olid papagoid. Muidu oli küla täiesti vaikne, igal pool ainult sarnased elumajad väikese aiaga. Naljaks oli, et liiklusmärkidel on enamsti kirja pandud, mida see tähendab.


Lugesin täna Vero blogi esimeste kuude postitusi ja meil on nii sarnane reis! :D Mõlemad tulime Augusti lõpus Perthi ja läksime kohe selle lähedusse väiksesse külla baari tööle. Samad mõtted on meil ka, et tahaks juba suuremasse linna ja rohkem Austraaliat näha.
Kes ütles, et ananassipuud pole olemas?
Hakkasingi siin mõtlema, et mis mu eesmärk Aussis üldse on. Siia tuleku otsus tuli kuidagi iseenesest, kui Vero mind Aasia tripile kutsus, siis tundus Austraalia seal kõrval kuidagi hea valik. Aga kas ma tulin siia pigem raha teenima või reisima... Sest ringi reisimiseks peaks auto ostma ja kütus ning elamine lähevad päris kalliks. Oeh, ma loodan, et saan ikkagi mõlemat korraga teha. Peakski hakkama uurima, mida kõike ma Austraalias teha tahan aasta jooksul...või kahe :)

8 comments:

  1. Noh said mu lipu omale :D.
    Kas pubisse on ka teine eesti lipp juurde tekkinud juba???
    Muide jah, need kraaksuvad ongi papagoid :D, päris vähe neid eks. Vahel ajasid jumala hirmu nahka.
    Selle aussi nägemise tunnet ma veel mäletan Bolgartist. Aga ole nii kaua kui vähegi suudad ja säästa raha, siis hiljem saad rohkem näha ja saad julgelt kauem järgmist töökohta valida.

    ReplyDelete
  2. ma pole pubis yhtegi n2inud :D
    Ojaa, ma algul ei uskunud, et need papagoid on...ma isegi lindistasin nende parve kraaksumist, isegi automyra vist ei kuuleks :D
    Jep, ma proovin :D Siin hea, pole kiusatust midagi osta ka, sest siin pole lihtsalt midagi :D

    ReplyDelete
  3. Pubis esiukse kohal pole enam lippe?? Seal kus need piljardilauad jms on. Üleval lae ääres!!!!

    ReplyDelete
  4. Mingisugused seal on jah, a ma pole Eesti oma m2rganud

    ReplyDelete
    Replies
    1. Issand jumal sa näed ja ei karju :D! Kes siis eesti lippu seal laes ei märka.. Oeh, mine ja otsi nüüd. MU NIMI KA PEAL!!

      Delete
  5. :D haha, kujutan ette, kudias sa kukkusid :D jalad läksid krampi?
    tahaks ka kunagi õiget apelsini maitsta. ma ootan küllakutset!
    kellega sa seal majas elad?
    muidugi on teil sarnane reis, kuna sa läksidki vero jälgedes sinna tööle ju ;D
    pfft miks neil kirjad liiklusmärkidel on :S nii on lihtsam lube saada siis või?
    ägedad pildid, äge puu :):D

    ReplyDelete
  6. ei l2inud, lihtsalt hoog oli nii suur ja just p66rasin ymber ka ja siis kuidagi kukkusin:D
    need apelsinid on yummiid ja neid on selle yhe puu kyljes nii palju! Kui kohe tuled, saad kotit2ie kaasa ka!
    Aga ma elan majas 3 tydrukuga: saksamaalt, iirimaalt ja kanadast ,)
    vb liiga raske 6ppida nii palju erinevaid m2rke, siis kergem lihtsalt lugeda :D

    ReplyDelete