Sunday, August 19, 2012

Lemmik Tai

3 rõõmsat kokka
 Reede hommikul läksime Tai kokakursusele, mis kestis pool päeva ja toimus ühe pere aias värske õhu käes. Kokku saime teha 6 erinevat toitu, kõhud olid küll kõigil ikka päris täis lõpuks :D Õnneks tegime toidud ükshaaval valmis ja toitude vahepeal olid väikesed pausid. Ühe pausi ajal õppisime porgandilille ka tegema. Toitudest meeldis mulle kõige rohkem Pad Thai ehk Tai nuudlid, mida oli hästi lihtne teha ka. Kui Eestisse tulen, siis hakkan kodus Tai õhtusööke korraldama, nii et hoidke kõhud tühjad! :)

toorained
mu väike katsetus
Tai toitudes kasutatakse hästi palju erinevaid juurvilju ja vürtse. Vaatasime, kuidas siin nt karri pasta segatakse ise uhmris kokku ja kui palju erinevaid tooraineid vaja läheb võrreldes lääne toitudega. Selle peale otsustasin, et nüüd peaks veel viimased päevad siin ainult Tai toite sööma, mis on muideks ka poole odavamad, kui pastad ja burgerid.

Minu tehtud Pad Thai :)
Õhtul käisime Tai massaažis, kus ma üritasin iga hinna eest naeru tagasi hoida, kui meid seal väänati ja pöörati. Aga kui ma Verole otsa vaatasin, siis ma ei suutnud end tagasi hoida ja me mõlemad hakaksime naerma. Siiamaani paneb muigama :P Pärast läksime suurde kaubanduskeskusesse shoppama mõneks tunniks ja täiendasime oma kohvreid.
Hiljem sain teada, et Vero ühes endises töökohas Austraalias otsitakse baari just uut töötajat järgmisest nädalast. Ja järgmine nädal lähen mina just Aussi, nii et Vero kirjutas neile ja ma saangi sinna! Jee, ma nii põnevil! Vaatasin juba google mapsilt kõik järgi ja uurisin Verolt oma tulevaste töökaaslaste kohta klatši :D Kuna tegu on väikelinnaga, siis kõik teavad seal kõiki, nii et peaks huvitav tulema :D


Eile hommikul läksin Verost ja Avest eraldi linna peale ja kuna ma neid päeva jooksul enam ei leidnud, siis veetsin terve päeva üksinda. Kuna siin iga nurga peal mingid joogatunnid ja massaašid, otsustasin jooga tundi prooviks minna. Kestis 1,5h ja mingi vanem mees, kes on 16a juba joogaga tegelenud, oli treeneriks. Selline hea rahulik trenn, aga osad joogapoosid on küll ikka päris rasked. Mõtlen, et peaks hakkamagi joogas käima, tahaks ka sama hästi painduda nagu minust 30a vanem mees! Pärast jalutasin lihtsalt mööda linna ringi mitu tundi ja käisin mingit templit vaatamas.


Täna hommikul läksime Veroga veel suuremasse kaubanduskeskusesse. Riidepoodide valikut ei anna Eestiga võrreldagi...siis võib jäädagi shoppama. Ja nt lühikesed H&M teksapüksid sain siit u 2 € eest! Varsti lähme jälle massaaži, sest see on siin nii odav (u 5 €) Ja õhtul läheb ööbuss Bangkoki. Seal veedame homse päeva ja teisipäeva hommikul läheb mu lennuk Perthi! Ei jõua oodata!


No comments:

Post a Comment