Friday, August 24, 2012

Tööelu


Eile oli siis mu esimene ametlik tööpäev. Mõni hommik peab hotellitube ka korrastama, aga õnneks on siin ka koristaja, kes suurema osa ise ära teeb. Koristamine pole üldse raske! Ja selleks ei pea isegi ülikooli minema, nii et pole midagi vaja 3a veel õppida, saab kohe ameti selgeks ;)

Ülejäänud päev tuleb aga pubis olla. Tavaliselt lõuna ajal on 3-tunnine paus, mille ajal kõik oma tubadesse arvutisse lähevad. 2 päeva nädalas on vabad ka, aga ma ei kujuta ette, mida siin vabal päeval tegema peaks, sest see küla on nii pisike, üks pood ja raamatukogu on vist ainult :P Elamine on pubist u 10 min jalutuskäigu kaugusel ja siin on auto ka, mida saab vabadel päevadel kõrvallinna sõiduks kasutada ;)

Töö ise on muidu suht kerge. Mulle meeldib kõige rohkem toite lauda viia, sest ma ei suuda mõistatada, mis jooke keegi parasjagu tellida tahab :D Mõnikord kliendid lihtsalt näitavad mulle käega, kus kapis mingi jook ja klaasid on :P Kassa on ka ingliskeelseid lühendeid täis ja mul läheb päris tükk aega, kui midagi üles leian. Õnneks on inimesed siis hästi abivalmid ja sõbralikud ja sellepärast on selline väike küla esimeseks töökohaks ideaalne ma arvan :)
Aga muidu mulle töö siiamaani küll meeldib ja ma juba ootan oma õhtust vahetust!

No comments:

Post a Comment