Monday, November 19, 2012

Lühidalt

grill backbackeris

Kuna elu Kalgoorlies on nagu lill, siis kavatsen siia jääda kuni aasta lõpuni. See võtab küll suure osa mu reisiajast ära, aga proovin siis järgmistes linnades lühemaid peatusi teha. Mulle lihtsalt nii meeldib mu praegune elu ja töö, et kuidagi ei taha ära minna. Hästi tihti toimuvad backbackeris, kus ma oma esimesel ööl olin, grillimised. Kuna seal on ka bassein, siis on see super ajaviide palavatel päevadel. Kui parasjagu basseini ääres või tööl pole, siis lebotan niisama või mängin aussi sõpradega piljardit või tennist. Ühesõnaga teen seda mida tahan ning ei istu enam 8h päevas koolipingis. Võib-olla selle muutuse pärast mulle nii väga siin meeldibki.
Tegelikult kirjutan blogi selleks, et öelda, et lähen homme Esperance'i ja olen seal 5 päeva. Asub u 4h sõidu kaugusel lõunas ja on Vero sõnade järgi maailma ilusamate randadega linn. Lõpuks ometi näen Austraalia randu. Siiani ainult sisemaal viibinud :P Igatahes olen ma väga põnevil väikesest puhkusest rannalinnas :)

No comments:

Post a Comment