Thursday, November 29, 2012

Üks väga eestipärane päev



Hommik algas sellega, et istusin õues pingil kui nägin, et majakaaslane mingi pakiga aeda sisse jalutab. Algul ma ei teinud välja, aga siis hakkasin mõtlema, et äkki on see pakk see, mis mulle Eestist u 3 nädalat tagasi saadeti. Siis majakaaslane küsis, et kas mu nimi oli Anette. Nüüd olin juba kindel, et pakk on mulle ja jooksin põnevusega oma tuppa seda avama. Nii vinge oli pakki saada ja sisu oli ka väga super. Paps ja Bellu, aitäh paki eest! Tegin kohe hommikusöögiks omale võileiva ja tatrapudru. Teistele meeldis ka must leib ja Kalevi šokolaadid.
nagu kodus oleks
kohupiim e estard

Lisaks olime just ühe tuttavaga plaaninud samal päeval kohupiimakooki teha, sest olen vist kõigile rääkinud kui hea piimatoode see kohupiim meil seal Eestis on :D Siin kohupiima ei tunta, seega leidsin internetist kohupiima retsepti ja proovisime järgi. Megalihtne oli seda ise teha ja tuli isegi parem kui poeomad. Panin sellele inglisepärasema nime ka ''Estard'', mis tuleb sõnadest Est ja Custard :P. Tegime siis kohupiimakoogi ja muidugi kõik tuttavad tahtsid proovida ning õnmneks kõigile väga meeldis :)

No comments:

Post a Comment