Friday, November 9, 2012

Kalgoorlie avastamine ja Halloween



Vaiksematel õhtutel lõppeb mu tööpäev üsna varakult ja tavaliselt ei viitsi ma kohe koju minna vaid lähen Monty restorani, kus mul mõned tuttavad töötavad. Seal käin vabalt baarileti taga ringi ja teen endale kohvi või aitan toite välja viia. Loodetavasti ei satu ülemus seda pealt nägema :P Üks õhtu kui Montys askeldasin, kutsus üks mees mu enda lauda ja ütles, et mäletab mind Cunderdini pubist. Uuris siis minult, kas ja mida ma Kalgoorlies näinud olen. Kui ütlesin, et pmst mitte midagi, siis kutsus ta oma poja omale järgi ja ütles pojale, et ta mulle järgmine päev Kalgoorlies tuuri teeks. Kuna mul oli vaba päev ja plaane polnud, olin mina muidugi nõus. 

Superpit



Nägin ära linna kuulsa Superpit'i ehk kullakaevanduse ja sama-teemalise muuseumi, mis oli päris huvitav. Nt vanasti kui veel ei osatud kulda kividelt eemaldada, ehitati siin linnas kullaga kaetud kividest maju. Hiljem, kui see oskus selgeks sai, lammutati muidugi need majad maha. Lisaks muuseumile läksime ka ATV-dega sõitma. Mõned metsavahelised teed olid selleks ideaalsed, aga muidugi tolmu lendas päris palju ja kuna mina olin kõige aeglasem ja seega rivis viimane, sõitsin ma enamuse ajast tolmu sees :P. Õhtul läksin terve nende pere juurde õhtusöögile. Aias oli neil 2 kana, kelle nimed on Coco ja Chanel.  Enamus austraalia peresid söövad alati ühise laua taga õhtust. Minu arvates nii hea komme, mida võiks Eestis ka rohkem olla.


Vahepeal oli ka Halloween, mida siin ilusti tähistatakse. Meil oli ka tööl selle puhul kostüümiõhtu, kus mina riietusin nagu Alice Imedemaal. Ma polnud kunagi varem kostüümi kandnud ja mulle väga meeldis. Paljud arvasid, et näen välja nagu oleksin otse Alice’i filmist välja astunud :D Meile oli tellitus ka meikar, kes kõigile töötajatele ka meigi tegi. Ta oli päris osav, minu meigi tegi ta u 5-10 minutiga ;)
Parimad hommikud!



Ühe majakaaslasega oleme viimasel ajal palju kokanud. Mõtlesime erinevate maade kööke proovida, eile oli menüüs India, täna Mehhiko toit. Varsti kavatsen mõnda Eesti toitu teha, eks paistab, kuidas teistele meie hapukapsas ja sült maitsevad..vb peaksin esialgu keedukartuli ja hakklihakastmega piirduma :D Hommikusöök tehakse mulle mõnikord valmis. Täna nt ootas mind pannkook jäätise ja puuviljasalatiga. Hommikud on mu lemmikud siin! Loodan, et ma liiga printsessiks ei muutu nii :D 

Jõulukuusk ja suvi - eiei

2 comments:

  1. guugeldades :kullakaevandus, tuleb top piltide alla see Kalgoorlie. tean, sest tegin täna kullast esitluse, mitte et mul elu poleks.. aga põnev! :D

    ReplyDelete
  2. hah :D vaata, et sa siis esitlusse lisad, et su äge sõbranna on parasjagu kullakaevanduse linnas :D

    ReplyDelete