Sunday, January 20, 2013

Sydney




Sydneysse jõudes polnud suuri plaane, mida siin teha. Esimesel päeval tutvusime pisut linnaga, aga kuna hostel asub hiinakülas, siis jäi algul mulje, et terve Sydney on selline. Aga järgmisel päeval sain Dianaga kokku. Nii hea oli üle pika aja Eesti sõpra näha! Algul oli natuke veider eesti keeles rääkida ja oleks kogu aeg inglise keelseid sidesõnu kasutanud, aga kuna me lobisesime vist kokku pea 7h, siis lõpuks harjusin enam-vähem keelega ära :P Ja Diana aitas mul paremini aru saada, miks ma reisin ja mida ma edasi tahan teha. Põhiline mõte oli see, et ma tahan ennast täiesti vabana tunda, ilma mingite kohustusteta. Sest see on seljakotiränduri parim võimalus - lihtsalt jalutada minema kui kusagil ei meeldi või igavaks kisub.

Järgmised paar päeva jalutasime lihtsalt linna peal ringi, nägin ära ka Sydney Harbour Bridge’i ja Ooperimaja. Nemo multikas tuli kohe meelde :P Ostsin omale ka uue kaamera, mis on praegu maailma parim kompaktkaamera J Sellega olen natuke palju mänginud ja erinevaid pildistamisvõimalusi proovinud. Ma otsustasin, et kuna rändan nii palju ringi ja teen palju pilte, siis võiks ka parem kaamera olla. Ja olen ülirahul oma Sonyga!

Täna läksime Kodus ja võõrsil fännide lemmikranda Bondi beachi surfama. Enne kui ma Austraaliasse tulin, siis mõtlesin, et lisaks töötamisele tahan ma igasuguseid lahedaid asju ka proovida, nt surfamist. Ja siin ma nüüd siis olingi. Kolme inimese peale oli meil 2 juhendajat, kes algul õpetasid meid laineid lihtsalt õigel ajal püüdma, kui surfilaua peal pikali olla. See oli nii äge, kui laine suure kiirusega peaaegu kaldale vedas. Siis proovisime liiva peal olles surfilaua peal püsti hüpata ja tundus megalihtne. Aga kui siis seda sama asja vees lainete sees proovisime, siis unustasin kohe ära, et kuidas ma jalad või käed panema pean, et püsti saada. Mitu korda lendasin ümber, paar korda sain kuidagi põlvili laine kätte, mis oli ka väga lahe. Vist ainult ühe korra õnnestus päris püsti tõusta laine ajal..mõneks sekundiks :P Aga väga superlahe oli ja 2h, mis meile oli antud läksin nagu lennates. Ja nagu meie juhendajad ütlesid, surfamine on väga sõltuvusttekitav. Nüüd ma tahan veel ja veel proovida ning paremaks saada.

Eile õhtul lendasime Gold Coastile, kus peaks meeletult palju põnevaid tegevusi teha olema. Leidsin  ühe ülihea pakkumise, kus suur motellituba, mis on mere ääres ja basseiniga, maksab sama palju kui Sydney backbackeris oli. Õhtul kohale jõudes mõtlesin kohe suure hooga ujuma minna, aga kui liival pimedas krabipoega nägin, siis lõin kartma :P

Kui ma veel maininud pole, siis plaanis on veel mõned nädalad Idakaldal lihtsalt rännata ja liikuda aina põhja poole kuni Cairns’ini. Siis peaksin suuna tagasi lääne-Austraaliasse võtma ja töö leidma. Lõpuks lisasin ka Kalgoorlie ja Esperance'i  pildid Picasasse.

No comments:

Post a Comment