Sunday, January 13, 2013

Tagasi Melbsis


külmmm    

Pärast Uus-Meremaad jäime veel kolmeks päevaks Melbourni. Esimesel päeval suurt midagi teha ei jaksanud, sest olime suht väsinud pidevalt vara ärkamisest ja kellakeeramistest. Aga külastasime jääbaari, kus on -10 kraadi külma ja klaasid on jääst, nii et kui oma joogi ära jood, siis saad klaasi vastu põrandat purustada. Meile aeti suured talvejoped selga ja veetsime seal pool tundi. Ma olin juba unustanud kui külm võib -10 olla! Ei taha meenutadagi, mis tunne oli Eestis -20 kraadiga õues olla. Hiljem läksime Dracula’sse õhtusöögile, mis oli megavinge! Soovitan kõigile, kes Aussi satuvad! Tegu on õudustelossiga, kus alustuseks pead läbima väikse rongisõidu pimedas ruumis koos hirmutavate koletistega. Kõik ettekandjad ja õhtujuhid olid riietatud vampiirideks. Ja terve õhtu toimus laval show: mustkunst, tantsud, naljad jne. Supervinge õhtu oli, ma loodan, et satun veel samasse kohta!
Dracula's 
Teisel päeval läksime Puffing Billy peale, mis on aururong ja sõidab Melbsi ilusat maastikut. Enne sõitu läksime ühte parki, kus saime kakaduusid toita. Meile anti kätte linnutoiduga anum, mille peale kakaduud kohale lendasid. Mul on käsi siiamaani kriimustusi täis, sest neile meeldis ju mööda kätt edasi liikuda või ennast küüntega kinni hoida :P Aga see oli nii vinge, kõike kriimustusi väärt :P Poole rongisõidu peal oli paus, kus käisime veeratastega sõitmas. Seal järve juures oli silt, et vette hüppamise eest saab trahvi ja kõrva teine silt, et ujumise pole ka lubatud. Nii et kui juba vette kukud, siis pääseteed pole. Keegi appi ei tohi ujuda... Aga rongisõit võttis peaaegu terve päeva, kõige lahedam osa oli lindude toitmine :P 


Viimasel täispikal päeval läksime Victoria Marketitele, mis on üks populaarsemaid külastuskohti Melbournis. Tuletas kõiki neid Aasia turge meelde, kus me Veroga käisime, ainult natuke korralikum. Siin müüdi isegi kanu ja tibusid, kes olid nii armsad. Riideid ma omale ei leidnud, aga uue suure käekoti sain, et rohkem asju lennuki käsipagasisse panna. Pärast marketeid läksime aga teatrisse, kus ma pole iidamast-aadamast käinud. Vaatasime Warhorse’i, mis on praegu hästi populaarne, sest laval on elusuuruses hobused, keda liigutavad inimesed. Aga see nägi väga tõene välja, mis tegi selle lavastuse lahedaks ;) Hilja õhtul läksime hiigelsuurde mängudesaali, kus me ka enne Uus-Meremaa reisi käisime ja väga meeldis. Mängisime jälle lasermängu ja erinevate automaatidega, mis oli palju lahedam kui see tunduda võib :P Mängudesaalist tagasi tulles jäi tee peale kasiino ja kuna ma mõtlesin välja strateegia, kuidas alati on võimalik võita, siis tahtsime seda järgi proovida. Ja muidugi see töötas, nüüd ma plaanin kasiinos elatist hakata teenima :P

Täna hommikul jätsin aga Melbourniga hüvasti ja läksin lennujaama, et Sydney poole sõita. Kohver osutus aga 4 kilo liiga raskeks, seega pidin osa asju käsipagasisse (aitäh mu uus suur käekott!) toppima. Teisel korral oli aga 2 kg ikka üle ja pärast teistkordset ümberpakkimist, pidin tagasi pika järjekorra lõppu minema, et chack in’i saada. Oh neid Tiger Airwaysi rõõme :P Aga nüüd olen õnnelikult Sydneys ja arvatavasti saan homme Eesti sõbranna-sugulase Dianaga kokku!

1 comment: