Tuesday, December 10, 2013

Nädal Portugalis

Kuna mul nüüd jälle palju reisiplaane, mõtlesin, et otsin oma blogi uuesti üles. Aga enne kui uutest plaanidest kirjutama hakkan, peaksin ka hiljutised reisid kirja panema.

Septembris kirjutas mulle endine klassiõde Grete ja teatas, et ma pakiks asjad kokku ning lendaks ülejärgmisel päeval Portugali. Euroopa Noortel olevat kohe nädalane projekt Portugalis, ning otsitakse veel eestlasi. Mõned plaanid tegin kiirelt ümber, broneerisin lennupiletit ja nimekirjas ma olingi. Õnneks midagi nii väga olulist mul sellel nädalal teha polnudki.
Tegu oli Portugali maaelu programmiga, kus noored neljast erinevast riigist tulid kokku ja elasime tillukeses külas ning tutvusime kohaliku elustiiliga. Kohalikud külainimesed õpetasid nii saia küpsetamist, juustu valmistamist kui ka luudade tegemist.


Mu kõige lemmikuim päev oli eeslitega matkale minek. Selleks sättisime eeslid korda, võtsime piknikuvarustuse kaasa ja sammusime mõnetunnisele matkale mööda Portugali ilusat maastikku. Paljud kiindusid oma eeslitesse väga ära ja tahtsime nad koduriiki kaasa võtta. Minu eesel kandis nime Atenor, mis oli ka kohaliku küla nimi, kus me elasime. Selle ühe nädalaga said nii küla kui ka inimesed väga armsateks, nii et mul on väga hea meel, et sain sellest osa võtta :)

No comments:

Post a Comment