Sunday, October 7, 2012

BBQ ja thanksgiving ehk viimased päevad Cundis




Viimane nädal tööl läks nagu ikka, kiiresti. Eile oli mu viimane tööpäev siinses pubis. Kuna rahvast pubis polnud (mida pole varem laupäeviti juhtunud), siis panime juba kell 8 pubi lukku ja läksime kohaliku juurde BBQ-le. Sõidul sinna nägin jälle ühte väikest kängurut tee ääres seismas. Nii vägev! Tahaks lähedamalt juba neid elukaid näha. Aga muidu oli lahe õhtu, sai viimast korda kohalikega chillida. Õppisin krevette ka koorima. Lihtsalt keera kael kahekorra, tiri jalad ning soolikad välja ja ongi valmis :) Läksime autoga kängurusid metsa otsima ka, aga tulime sama targalt tagasi. Ei leidnud ühtegi. Kui eestlased alustavad pidudega tavaliselt alles 22-23 ajal, siis aussid lõpetavad juba kell 12 umbes ;)
yummi!

meeleolukal k2nguru otsingul :)
Kuna siin majas on kaks Kanada tüdrukut ja neil on oktoobri esimesel nädalavahetusel tänupühad, siis otsustasid nad siin piduliku hommikusöögi teha. Hommikul hakkasime juba kell 8 kokkama. Päris pidulik tuli välja ja nüüd on minul ka esimesed tänupühad peetud.


Kuna ma pole terve oma reisi aja (3 kuud) midagi kokanud, otsustasin üks päev Pavlova koogi küpsetada. Kui ütlesin töökaaslasele, et tegin Pavlova, siis ta küsis, et kas see on see kiivide kook. Ma muidugi vastasin, et ma ei pannud küll kiivisi koogi peale. Aga tegelikult on selle koogi retsept pärit kiivide maalt e Uus-Meremaalt ;)

Täna on mu viimane päev siin. Ei suuda uskuda, et täna õhtul olen ma juba uues linnas ja ei tea, mis minust edasi saab ning ma ei näe Cundi inimesi enam arvatavasti kunagi.  Aga ma olen päris põnevil, lõpuks näen teist Austraalia linna ja kõik on jälle uus! 

No comments:

Post a Comment