Wednesday, October 10, 2012

Kalgoorlie


Kuna ma eelmises postituses ei maininud, et millega, miks ja kuhu ma lähen, siis kirjutan sellest nüüd. Igatahes olin ma väikeses Cunderdini külas töötanud juba üle 6 nädala ja tahtsin edasi suuremasse linna liikuda. Seega otsustasin järgmisena sõita Kalgoorliesse, mis on u 30 000 inimesega kullalinn. Siia sõitsin õhtuse rongiga 4h ja kohale jõudsin u kell 9 õhtul. Olin endale üheks ööks Backbackerite hostelisse koha broneerinud. Kui rongilt maha tulin, hakkasin enda kritseldatud kaardi järgi hosteli poole orienteeruma. Nagu Singapuriski, nii lagunes ka siin mu kohver poole tee peal. Ükski sang ei pidanud kohvri raskusele vastu! Võtsin siis kohvri kaenlasse ja õnneks polnud tee hostelini väga pikk.

Järgmise päeva hommikul (eile) sain paari seljakotiränduriga tuttavaks ja nad pakkusid välja, et näitavad mulle linna ja pubisid, kus võiks tööd saada. Viisin oma cv umbes viite erinevasse pubisse ja juba paari tunni pärast sain Exchange Hotel pubist kõne, et läheksin järgmisel päeval proovitööle. Siis helistasin Backbackerite hostelisse, et veel üheks ööks jääda, aga tuli välja, et nad juba täis broneeritud. Üks mu uutest tuttavatest, Chris, pakkus siis välja, et kuna tema töötab öövahetustel ja ta tuba öösiti tühi, siis ma võin tema toas ööbida. Ta elab ühismajas, kus tal on oma tuba koos teleka ning wifiga ja hind on sama, mis Backbackersite hostelis 6 inimesega ühes toas oleks. Otsustasin siis ühe öö seal olla. Hommikul kui Chris tagasi tuli, tõi ta mulle kohvi ja muffini! Välismaallased on ikka nii lahked! Aga seda kiiremini ma tahtsin endale oma tuba kuskil leida, et ma poleks rohkem tüliks talle. Siin on eraldi tube suht raske saada, kuna need alati täis. Õnneks leidsin lõunal poe eest kuulutuse, et peatänava lähedal on üks tuba üürida ja helistasin sinna kohe. Tuba oli veel vaba, läksin kohale seda üle vaatama ja otsustasin sinna jääda. Tegu on siis ühe suure majaga, kus on 12 tuba, ühine köök ja telekatuba. Hind on jällegi sama, mis oleks 6 inimesega backbackeris tuba jagada, kahjuks mul pole aga wifit ega oma telekat.
Päeval läksin oma proovitööd ka tegema. Täitsa lahe koht tundus, tegin 3h proovitööd, mille eest sain tasuta lõunasöögi. Tegu on linna ühe populaarseima pubiga ja söögid on siin ka väga head. Järgmiseks päevaks oodati mind juba tööle! Nii ruttu siin asjad käivadki.

Uus töökoht

Täna hommikul oligi seal mu esimene tööpäev. Siiani mulle väga meeldib, aga praegu rohkem igaks juhuks tööd ei kirjelda, sest nüüd ootab mind terve nädal järjest tööd kell 18-02. Minuga samas pubis töötavad ka mõned skimpyd, kes on pesus baaridaamid ja teenivad u 3-4 korda rohkem, kui tavalised baaridaamid. Elan umbes 700m kaugusel töökohast.
Aga muidu on siin kõik teistmoodi. Enam ma ei ela ja tööta samade inimestega koos; söögi ja toa eest pean nüüd ise maksma; nädalapalga asemel saan nüüd tunnipalka, mis mulle palju paremini sobib; vabal ajal on nüüd palju rohkem kohti, kuhu minna. Ahjaa..ja järjekordselt on see üks Vero endistest töökohtadest!
Btw, laadisin lõpuks ka kõik Cundy pildid siia ;)

2 comments: