Tuesday, October 16, 2012

Järjekordne päev paradiisis

Ma tahan selle kutsa Eestisse kaasa võtta!

Minu uus aed
Tema võtan ka kaasa!

Ma olen eluga nii rahul praegu! Päriselt, tulge kõik Austraaliasse! Ilmad ilusad, inimesed sõbralikud, tööpäevad lühikesed ja palgad suured. Praeguse graafiku järgi alustan oma tööd pubis iga õhtu kell 6 ja lõpetan umbes 1 ajal öösel. Terved päevad kuni õhtuni on vabad. Siiani olen vabal ajal linna peal ringi jalutanud, päikest võtnud, majakaaslastega wiid mänginud, filme vaadanud, kokanud jne. Nagu puhkusel oleks. Täna näiteks ärkasin kell 10, võtsin õues päikest ja mängisin meie aia kutsikate ja kassipoegadega. Majakaaslane käis mööda ja ütles, et järjekordne päev paradiisis, jah? Tal on õigus. Siis läksin kohvikusse hilist hommikusööki ja kohvi nautima. Siinsed toiduportsud on nii suured, aga samas ka väga head, nii et järgi ma ei jäta midagi :D. Praegu vaatasin videolaenutusest võetud filmi ja nüüd kirjutan blogi. Varsti avatakse linnas mõnes kohas basseinid ka, siis saab seal aega sisustada. Ma juba ootan! Pole nii ammu ujuda saanud. Mõtlesin võib-olla ka jõusaalis käima hakata, sest ma pole trennis üle 4 kuu nüüd käinud :P Saaks natuke tervislikult aega veeta.

Tõestuseks, mina ei ole skimpy ;)

Õhtuti läheb tööl aeg väga kiiresti. Kui eelmises töökohas pidime aeg-ajalt olema kokaabilised, külmkappe jookidega täitma ja üldse kõike korras hoidma, siis siin on ainus töö jookide ja söökide jagamine. Üle poole ajast me lihtsalt lobiseme pubi külastajatega. Mul on vestluse algused juba täiesti peas. Alustuseks pean ütlema, kust mu aksent pärit on. Seejärel seletama, kui kaua ja kus ma Austraalias olnud olen ja miks ma küll Kalgoorlies olen. Ja muidugi kuulen ka tihti, et mida 16-aastane pubis teeb. Kogu aeg sama jutt...ära tüütab juba. Ma peaks selle kuskile plakatile kirjutama ja sellega ringi käima. Õnneks leidub huvitavaid vestluskaaslasi ka. Näiteks üks päev kutsusid 2 kutti ja 1 tüdruk mind ligi ja küsisid kust ma pärit olen. Kui ütlesin, et Eestist, siis nad hakkasid rõõmsalt eesti keeles rääkima, et nad arvasidki seda, kuna näen nii eestlase moodi välja :D Nii harjumatu oli jälle eesti keeles rääkida...mulle meeldib inglise keeles rohkem :P Üks mees aga arvas mu päritolu ainult mu aksendi järgi ära, kuna töötab eestlastega koos. Päris tihti aga ollakse pettunud, kui ma kedagi ära ei tunne. No ausõna, ma ei mäleta sind, kui ma 3 päeva tagasi sinuga paar lauset vahetasin ja sa olid üks 30-st, kes millegagi meelde ei jäänud :P Aga siis varsti saabki kell juba 12 ja on aeg vaikselt pubi sulgema hakata. Nagu Vero oma blogis selle sama töö kohta ütles, siis siin nagu makstakse peo eest.

No comments:

Post a Comment