Friday, July 27, 2012

Elevandisõit Tai saarel

Vahepeal sõitsime siis Tai järgmisele saarele Koh Changile. Sõit sinna võttis jälle u ööpäev aega. Siinsete bussiaegade suhtes ei saa üldse kindel olla. 5 minutit võib tähendada mõnikord tundi. Siin saarel liitus meiega veel üks reisikaaslane, Ave, kes on meie sugulase sõbranna. Saime saare peal ühe inglase, Davidiga tuttavaks ja õhtuti istusime koos tema ja Vero kahe teise inglise sõbraga pubides ja kuulasime üksteise reisimuljeid. Üks õhtu jalutasime u 1km mööda pimedat metsateed kohalikku baari. Tagasi tulles unustasid Vero ja Ave mind maha :D ja ma juba kartsin, et kuidas ma üksi sealt tagasi kõnnin, aga õnneks saatis David mu ära.
meie hütid
jäime paduvihma kätte
Saarel võib päris huvitavaid asju näha. Näiteks kui kuskile riidepoodi sisse jalutada, siis jätavad müüjad oma lõunapausi kus seda ja teist, et kohe sinu juurde riideid pakkuma tulla. Või kohvikus arbuusimahla tellides mõtled, et miks nii kaua aega läheb ja siis märkad, kuidas kokk kuskilt kaugusest arbuusiga kohale jalutab. Ühe kohaliku lemmikloomaks on siin aga kukk, keda mees endaga kaenlas kaasas kannab.

Eile käisime aga kauaoodatud elevandisõidul. Tunnine sõit oli läbi metsateede ja jõgede ja oli väga lahe! See oli üks neist asjadest, mida elus tahaks kindalsti ära proovida. Minu elevandi juhiks oli üks pisike poiss, keda me Mowgliks kutsusime. Pärast hüppas ta maha ja me saime ise juhi kohal istuda. Pärast sõitu läksime paari elvandiga veel jõkke ujuma ka. See oli elevandisõidu kõige parem osa! Elevandid pritsisd vett ja sukeldusid, samal ajal sai neid pesta või neile selga ronida.

Mowgli
Täna hommikul pidi meid buss maja eest peale võtma ja Cambodiasse viima. Ootasime tükk aega, aga ei tulnud, Ma ei suutnud rohkem paigal istuda ja läksin uurisin jooksuga piletipunktist, et mis toimub. Meid oli maha jäätud! Sain meid siis kuidagi teisele bussile, mis oli ööpeatusega Cambodia piiri äärses hotellis. Meie sellest liiklusest küll midagi aru ei saanud. Näitame oma roosat piletit ja aina saadetakse järgmiste busside või tuk-tukkide peale. Aga samas on hea kerge, ei pea ise midagi mõtlema, et kuhu minna. Piiripunktis ka kohe kohalikud tulid ligi, näitasime piletit ja pandi meid eraautosse istuma ja toodi hotelli.

Mõtlesin kirja panna ka Fruit Shake´i retsepti, mida mina kogu aeg ostan :D Seda on hästi lihtne teha ja silma järgi ütleks, et kogused on sellised:
1 banaan (või mango, kiivi, maasikad, ananass jne)
2 klaasi jääd
1 spl vett
(võib panna ka suhkrut ja kohvikoort natuke)
Kõik blendrisse ja valmis ongi :)