Thursday, July 5, 2012

Helsinki

Soomes pidin u 5h ümberistumist ootama. Tahtsin mingi suure kaubanduskeskuse leida lennujaama lähedusest, aga kui nägin silti Helsinki 17, siis loobusin. Läksin hoopis metsa mustikaid korjama. Nüüd on veel 2h lennuni, peaks uurima kust lennuk täpselt lähebki.
Kui väiksena lennukiga õhku tõustes olin ühes käes veepudel ja teisega paaniliselt valmis istme alt turvavesti välja kiskuma, siis seekord läks lend väga rahulikult ;) Juba ootan järgmist 11h kestvat sõitu.

Minu reisi esimesel päeval leiti kauaotsitud "Jumala osake".Forte artikkel. See kuupäev jääb mulle küll hästi pähe :)

4 comments:

  1. mustikaid korjama :D täielik maakas
    ja nii tore, et sa tegid ikkagi blogspoti, mitte mingi whateverwordpressi.

    ReplyDelete
  2. Haha, ma ka muigasin selle mustika korjamise üle, nii lamp.

    ReplyDelete
  3. kui vantaa lennujaamas olid, siis seal samas kohe on suur jumbo kaubanduskeskus :P

    ReplyDelete
  4. vantaas jah, ma olin siis ikka päris pime :D

    ReplyDelete