Thursday, July 5, 2012

Üksi võõras linnas

Lend Sigapuri hilines mingi tunni ja kuna Vero oli mulle alates 16-st hosteli bookinud, saatsin Soome lennujaamas hostelisse igaks juhuks kirja, et jõuan vb alles kell 19 (3h hoiavad nad broneeringut). Lennujaama jõudsin mingi 17.30 ja hakkasin ruttu teed hostelini otsima. Lennujaam oli nii suur ja uhke, kahju, et polnud seal rohkem aega ringi vaadata. Mingi kohalik kuulsus vist maandus ka seal, hull kisamine ja pildistamine käis veidi eemal.
Arvutis, mille aku oli peaaegu tühi, oli juhis, kuidas metroo, busside ja jala minnes hostelisse kohale saada. Tegin sellest digikaga pildi. Piletisüsteemide uurimiseks aega polnud, sõitsin jänest :P Lõpuks leidsin end kuskilt suurest kaubanduskeskusest, kus mul polnud aimugi, kuhu edasi minna, sest mu telefoni, läpaka ja gpsi akud olid kõik tühjad. Kaarti mul kah polnud, ainult aadressi teadsin. Kell oli juba mingi 19 kui mööda tänavaid tormasin oma kohvritega. Siin läheb päris vara pimedaks, aga väga lämbe on. Aeg-ajalt vaatsin digikaga tehtud pildilt juhendit ja ei tahtnud end nii halvaks orienteerujaks arvata, et takso võtta.
Kui ühel järjekordsel tänaval teed ületasin, kuulsin selja tagant mingi mehe karjumist. Nagu hõikaks kedagi, aga väga vihasel toonil. Minu suunas tuli ka. Ma hakkasin täiega kartma ja muutsin suunda, a ta tuli ikka järgi. Sain kreepsu ja peaaegu jooksin eest ära! Õnneks leidsin end mingi hotelli eest ja seda meest enam ei näinud, ta vist hõikas oma last hoopis. Aga ma ei saa aru, kuidas siin võimalik joosta või trenni teha, hapnikku on nii vähe. Kohvri ühe ratta kaotasin ka ära :P. Seal hotelli ees oli mingi taksopunkt ka, kust otsustasin lõpuks takso võtta, sest kell oli juba 21 ja ma kartsin, et ma ei saa sinna hostelisse üldse sissegi enam. Läks aga õnneks ja nüüd ma istungi siin ja ootan, et Vero juba tuleks

7 comments:

  1. Haha, naljakas oled. Aga ma kuulsin ka, et see lennujaam pidi võimas olema, eks homme tuulame seal ringi!

    ReplyDelete
  2. :D:D
    sul käib seal ikka täielik seiklus. ma oleks paanikasse sattunud sinu asemel. ma oleks koguaeg paanikas vist
    aga lõpp hea, kõik hea

    ReplyDelete
  3. ja tahtsin veel kiita ka, et 3 postitust juba nende 2 päeva jooksul!! jess
    you are less fool now :)

    ReplyDelete
  4. Anu, jee :D igas uues kohas peab ikka check-in'i tegema ju :P

    ReplyDelete
  5. Aww, ta sai ju kreepsu... =)

    ReplyDelete
  6. Ole ettevaatlik! Singapuris on pirakad, umbes shampuse korgi suurused prussakad ja gekod, kes ronivad mööda siledaid seinu.
    IT

    ReplyDelete