Monday, July 9, 2012

Sentosa ja loomaaed

Sentosa kaart
Üleeile hommikul käisime jälle Mustafas veidi shoppamas ja pärastlõunal suundusime Sentosa saarele. Läksime algul sinna poolele, kus olid ainult hotellid. Mõtlesime, et oleme tervet saart näinud ja ei mõistnud, mis seal nii väga erilist siis oli. Aga siis leidsime kaardi ja avastasime, et teisel pool saart on kogu lõbu. Tegime siis seal ka tiiru peale. Kui tegime üksteisest pilti, hüppasid mõned kohalikud ka meie juurde ja tahtsid koos meiega pilti. Täitsa kuulsuse tunne tuli peale :D

Kes veel pildile tahab? :D
Paras turistisaar, kus on seiklus- ja matkarajad, rand, batuudid jne. Džunglirajal eksisime korra teelt kõrvale, sest mingi palk oli tee peal ees. Kui lõpetasime oma saare ringi, olid jalad nii läbi. Otsisime veel tükk aega bussi ja hakkasime tagasi hosteli poole liikuma, mis asub Little Indias. Teepeal hüppasime veel korra Chinatownist läbi, vaatasime kultuuri ja ostsime värsket mingit eksootilist mahla :P

Eile hommikul otsustasime õega loomaaeda minna. Otsisime mingid bussid välja ja lõpuks jõudsimegi kohale. Vaatasime kohe alguses mingit elevantide showd ja sii tegime loomaaiale tiiru peale. Singapuri loomaaeg on väiksem kui Eestis, aga palju tihedamini asustatud ja näeb välja nagu džungel. Seal saab ühe ringiga kõik nähtud ja ei pea niisama tühja kõmpima. Erinevad showd toimuvad ka. Troopikaaias kaotasin Vero ära. Tegin seal lähedal tiiru, aga ikka ei leidnud. Kujutasin juba ette, kuidas pean üksi koju tagasi seiklema. Kuna olime varem rääkinud, et lähme kell 5 merilõvide showle, läksin teda sinna otsima. Kuna ei leidnud, siis istusin pingi peale maha ja ootasin showd, aeg-ajalt Verot otsides. Natukese aja pärast ilmus ta mu kõrvale. Ütles, et heledapealist polnud raske üles leida :P

Elevantide show
Õhtul kolasime veel linna peal, et mõned suveniirid osta, sest järgmine hommik ootas ees sõit Malaisiasse. Millegipärast oli terve linn paksult täis musti mehi. Naisi nägime vist ainult mõnda üksikut. Ei saanudki täpselt aru, mis seal toimus ja miks seal ainult mehed olid, aga kuidagi kuulsime, et seal mingi soodusmüük umbes nagu Eestis Hullud päevad.

Täna lõunal jõudsime Malaisiasse, Kuala Lumpurisse. Seadsime end siin mugavas hostelis sisse. Õhtul läksime linna uudistama, aga poole tee peal hakkas vihma sadama. Tagasi tulla oli päris raske, sest teed olid porilompe täis ja liikuda hästi ei saanud.
Tänavad on muidugi Singapuris palju puhtamad ja korralikumad kui siin. Aga ka hinnad on Malaisias võrreldes Singapuriga megaodavad. Särgid maksavad u 30.-, praed u 14.- ja mangokokteil 7.- (eesti kroonides :P ) Inimesed siin ka rohkem jutukamad. Tänaval tahavad rääkima hakata või kutsuvad oma asju ostma. Singapuris olid inimesed veidi tagasihoidlikumad ;)