Thursday, July 19, 2012

Puhkusesaar Tais

Malaisiast Taisse minek algas meil hommikul kell 9. Sadamasse jõudes avastasime, et praam läheb alles 13.00. Taisse jõudes sõitsime takso kastis järgmisse bussipeatusse, kus buss viis meid õhtuks teise terminali. Kogu selle ajaga olime läbinud ainult kolmandiku meie tervest teekonnast. Teepeal nägime jällegi päris palju rollereid, ning oli tavaline, et ühe rolleri peal sõidab 3 inimest. Paaril juhul oli isegi 3 last koos isa-emaga mahutatud ühele rollerile. Pole sugugi vaja sõiduautot kogu perega välja minekuks ;)
Terminalis avastasime, et meie buss ei lähegi kell 19. Sõitsime siis ruttu taksoga rongipeatusesse ja jõudsime napilt viimasele rongile. Rongisõit kestis u 5h. Jõudsime sihtkohta öösel kell 1, aga esimene buss, mis meid sadamasse viiks, väljus alles kell 6, seega pidime ööläbi jaamas passima, mis ei olnud just kõige uhkem. Sättisime oma räitkud maha ja vaatasime, kuidas rotid aeg-ajalt mööda siblavad ja ajasin plätuka suuri tarakane eemale. Ühele prussakale see aga ei mõjunud ja tuli ikka minu rätiku suunas. Ma tõusin siis kiljudes püsti ja üks kohalik naine tuli juurde ja astus ta lihtsalt surnuks! :P
Hommikul viis meid siis buss sadamasse ja saarele jõudsime u kell 12. Kokku siis 27h reis. Jõudsin selle ajaga 2 filmi vaadata ja kogu oma tulevase elu 3 korda mõttes ära planeerida :P. Praegu Tallinnast Tartusse sõit tundub kui lapsemäng ;)

Saar Koh Phangan on tõeliselt ilus. Pärast pikka sõitu vedelesime niisama basseini ääres ja rannas. Tänane päevgi nägi välja suhteliselt sarnane. Hommikusöök värskes õhus; basseini äärde päevitama ja ujuma; randa kookuspuu lehe alla kookosmahla jooma; võrkkiigele filmi vaatama; basseini äärde raamatut lugema.
Täielik puhkus megailusal saarel!