Friday, July 13, 2012

Rolleritega Penangi saarel

Eile hommikul pidi meie buss Kuala Lumpurist väljuma kell 8.30. Ajasime end siis vara üles ja kiirustasime bussile. Sõit pidi kestma 6h. Bussis istudes mõtleme, et miks buss juba liikuma ei hakka. Lõpuks ootasime 2h enne kui lõpuks sõitma hakkasime! Me olime juba päris kurjad :P Nii pikk sõit ka veel ees. Suundusime siis Malaisia saarele Langkawile. Mis on tõesti ilus.
Täna mõtlesime saarele ringi peale teha. Laenutasime rollerid, sest siis saame palju rohkem näha, kui bussiga minnes. Kumbki polnud varem väga rolleriga sõitnud, seega mõtlesime, et harjutame kuskil väiksema tee peal. Aga sellist polnud läheduses ja leidsime end kohe suure liiklusega tänavalt! Teised rollerid ja autod tuhisesid mööda. Mõni ilmus järsku kõrvale ja hõikas või lasi signaali. Hea, et poolsurnuks ei ehmatanud kui suur buss signaaliga selja tagant välja ilmus :P.

Õnneks tuli kohe varsti kiirtee, kus oli palju hõredam liiklus ja väga ilus loodus. Seal oli nii lahe sõita, soovitan kindalsti, kui keegi sinna satub ;) Tee peale jäi Tropical Fruit Farm, kust läbi astusime. Võtsime lõunasöögiks taldriku erinevate puuviljadega ja värske mahlakokteili. Perfect!

Tagasiteel põikasime ühest väiksest külast ka läbi ja tahtsin tankida. Kuna tanklat seal polnud, küsisime kohalikelt abi. Kohalik mees kohe juhataski meid siis poodi, kus ilusti ära tangiti. Kõik küla lapsed olid ka platsis ja lehvitasid meile :D Üldse terve sõidu ajal paljud möödasõitjad naeratasid ja lehvitasid :) Inimeste aedades sibasid kilkavad kanad ja kitsed.

Vero tahtis ühes kohas peatust, et veel pilte teha. Hakkasin fotokat võtma rolleri korvist, aga seda polnud seal! Ma olin täiega paanikas ja mõtlesin, et see kukkus kindlasti välja suht hiljuti ühe hüpeka koha peal. Keerasin siis keset kiirteed ümber ja kihutasin tagasi fotokat otsima. Liiklust üldse tähele ei pannud, sõitsin silmad maas väga aeglaselt. Aga ei leidnudki. Jõudsin tagasi Vero juurde ja mõtlesime, et proovime ühe korra veel. Hakkasin siis jälle kiiruga maanteel ümber keerama, aga läksin liiga suure hooga, et sõitsin vastu maanteäärt ja lendasin ümber oma rolleriga :P Õnneks jäime masinaga suht terveks, aga mitu teist juhti tulid kohe ümber aitama. Isegi see juht, kellele ette keerasin, tuli vaatama, et kas kõik on korras ja vabandas. Mille eest!? :D Üks juhtidest küsis minult, et kas leidsin oma fotoka üles. Ma seletasin, et ei, mul kadus see ära...oota, kuidas sa üldse tead, et see ära kadus? Siis ta hõikas oma sõpra teisel pool teed, kes võttis taskust mu digika ja jooksis autode vahelt minuni ja tõi selle mulle tagasi! Vaid paar kriimu oli mälestuseks peale tulnud. See oli nagu saatus, et ma matsu panin seal :D Siis kontrolliti mu pidurid veel üle ja sõitsime tagasi kodu poole. Meie väike seiclus kestis kokku 6h.
Õhtul läksime Veroga veel korra kohvikusse. Vero tahtis oma pilte hakata vaatama, aga ta oli oma digika rolleri korvi jätnud! Jooksis ruttu rollerilaenutusse seda ära tooma. Õnneks polnud keegi seda seal märganud ja ta sai oma digika tagasi ;)

1. appppppppi vaata, et sa ikka ellu jääd seal :O
    muidu enam reisile ei luba

2. Aiai Anette. Sa oled peaaegu liiga ilus! See eelviimane foto :) aiiiiii I.