Thursday, July 19, 2012

Vihmametsa seiklus

Täna hommikul läksime Rainforest Adventure-ile, mis on päevane tripp mööda saart. Auto korjas meid kell 9 peale ja esimeseks sihtkohaks oli Taipoksi keskus. Seal õpetati meile mõned löögid ja edasi läksime Hiina templisse. See oli hiinlanna visiooni järgi ehtitatud budismi tempel ning tänapäeval peetakse seda ´´õnne kohaks``. Budism polevat usk, vaid Buddha õpetuste järgi elamine. Kui Buddha kuju kõhul käega 3 ringi teha või palgiga kella lüüa, siis täitub soov. Parem oleks, et mu soov saab täidetud ;)

Küll ma talle alles näitasin!
Siis pidime snorgeldama minema, aga kuna kahjuks hakkas just sadama ja lained olid päris suured, sõitsime hoopis waterfalli e koske vaatama. Sealne loodus oli hästi ilus ja ronisime mööda koske päris kõrgele välja. Meiega koos tripil oli üks inglise paar, kes olid päris saamatud seal, eriti meest oli naljakas vaadata :P

Meie tee möödus ka kookospuu kasvandusest, kus väljaõpetatud ahvid! ronivad puu otsa ja viskavad kookoseid alla. Seejärel saadetakse kookosed mandrile, kus neist tehakse kookosõli. Praegu on siin mango hooaeg ja neid kasvab igal pool mööda teed. Sama moodi kasvavad siin banaanid ja ananassid. Paljudel kohalikel on väike aed, kus kasvatavad kõike söödavat enda jaoks ise. Ja naabritega vahetatakse oma aiasaadusi. Lisaks on kõrval kasvamas ka riisipõld, kust saavad toitu nii inimesed kui ka kanad. Kui kana on munad ära andnud ja liha jaoks tapetud, antakse jäänused kaladele. Ühesõnaga nende eesmärgiks on aineringlust käimas hoida ja mitte toitu raisata.

Järgmisena jõudsime vibuklubisse. Seal samas kõrval olid elevandid, kelle juurde me kohe pildistama jooksime. Meie giid, kes oli hästi sõbralik ja tegi tihti nalja, võttis digika kohe enda kätte ja pildistas meid terve reisi ajal :P Saime elevantidele banaani ka söögiks anda. Sõime lõunat (Tai toidud on palju paremad, kui Malaisias!) ja proovisime olla Robin Hoodid ;)
Uhke ahvipoiss
Siis sõitsime uuesti randa snorgeldama. Kuna vihma enam polnud, aga lained olid ikka päris suured, siis me olime Veroga ainsad, kes tahtsid minna. Verol aga olid prillid vist katkised ja ta jäi poole tee peal maha. Seega sain vees giidilt kogu tähelepanu. Ta aitas mul kividest eemale hoida ja näitas erinevaid veetaimi. Ujusime päris sügavale välja ja mulle hullult meeldis! Ühe korra olin kunagi Egiptuses ujumisprillidega trepi äärest vee alla vaadanud ja see oli kõik.
Edasi suundusime Canopy-le. Millegi pärast eeldasime, et see on kanuumatk :D Aga kohale jõudes selgus, et hoopis seikluspark. See oli suht sarnane Eesti omadega, aga lühem ja instruktor käis meil terve tee ees ja tegi isegi pilti ;)

Viimaseks sihtkohaks oli aurusaun, mis oli väike pime ruum. Aga see oli ka omamoodi huvitav kogemus. Tagasi tulles sõitsin giidiga auto taga püsti seistes. Kutsusin: ´´Tule ka Vero!``, giid tegi järgi ´´Ture kka Verro!`` :D Näitas veel mulle, kuidas nende maal ilusaid tüdrukuid põsest näpistatakse :P Vero vist meie tripist väga vaimustuses polnud, aga minule meeldis küll väga!
Rohkem pilte saab näha siit.
Kuna meile siin saarel väga meeldib, siis otsustasime siia kauemaks jääda. Ma nüüd õhtupimeduses hüppan korra basseini veel ;)

1. uuuu mis kena mees ;) numbri said?
    kena seelik!
    aa ok teiste piltide peal pole ta enam nii kena, pole hullu, et nr ei saand
    sportlik puhkus, ma vaatan. aga no otepää seikluspark on ikka parem onjuu.
    mango isu tuli nyyd, tsau

aa ja et kommentaari postitada, tuleb mingitest hieroglyyfidest aru saada ja mul läheb sellega alati mingi pool tundi :P viuviu

Replies
    1. :D haha, ei saanud jah kahjuks
      ojaa, Otepää vingem..sa oleks pidanud ka tulema :D

ma seda muuta ei saa, saadki keeleteadust harjutada :P

Delete
    2. jaaa, need hieroglüüfid! Mul tuleb poolpimeda tunne, nii rasked mõistatused need :D