Saturday, July 21, 2012

Palun, kas ma võin siia jääda!?

Pikendasime oma reisi siin saarel, Koh Phanangil, 2 päeva võrra, sest meile nii meeldib siin! Loodus on ilus ja meie Hat Yao Villa asukoht on super! Rand ja bassein kohe maja kõrval.
Eile pidime kesklinna sõitma, et raha välja võtta. Laenutasime selle jaoks jälle rollerid. Linnas oli hästi palju pisikesi riidepoode ja suveniiriputkasid. Kuna rollerid saime enda kätte 24-tunniks, siis läksime õhtul uuesti kesklinna, sest seal toimus õhtuturg, kus müüakse värskelt grillitud liha ja puuviljasmuutisid. Kui selline mahlaputka oleks Eestis, siis ma ainult seal elakski vist! Shoppasime pea kõik pisikesed poed ka läbi, et paar uut hilpu osta.
mu lemmik putka; 3-st puuviljast kokteil on siin u 0,5 €

Täna oli meil rollerite tagastamiseni aega varalõunani. Algul mõtlesime joogatundi proovida, aga siis tuli idee minna uuesti snorgeldama. Leidsime siis lõpuks õige ranna üles ja ronisime vette. Seekord polnud laineid ja sai palju selgemini näha. Leidsin kivide vahelt isegi kaheksajala :P. Tagasi tulime päris suure ringiga, sest arvasime, et meie maja on kaugemal, kui tegelikult oli. U 500m enne rollerite tagastuskohta sai mu kütus otsa ja jäin keset mäge rolleriga seisma. Õnneks aitas üks mees mul selle mäe peale lükata ja seal samas kohe müüdi kütust ka.
Rohelise banaani ja ümmarguse asja korjasin ise; need kollased banaanid on päris magusad ja pole nii kuivad nagu Eestis


Siinsed kohalikud on nagu väiksed Tarzanid. Me ei saanud oma toa ust lukust lahti, mille peale üks mees ronis meie 2-korruse kõrgusel olevalt rõdult sisse! Mõni õhtu käib meil siin vannitoas külaline ka. Kärnkonn. Aga õnneks on siiani alati Vero esimesena peale sattunud ja minu loogika ütleb, et kes esimesena konna vannitoas näeb, peab temast ka lahti saama ;)

No comments:

Post a Comment